سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیری کره ای

پدر و برادر کوچکتر فریزیا ( یوتیوبر کره ای ) با عکسهایشان شایعات جراحی پلاستیکش را رد کردند.

پدر و برادر کوچکتر سانگ جی آه (یوتیوبر فریزیا) که به لطف سریال نتفلیکس “Single’s inferno” شهرت زیادی بدست آوردند، بلافاصله شایعات  عمل جراحی پلاستیک او را رد کردند.
سونگ جی آه از دپارتمان رقص معاصر کره ای دانشگاه هانیانگ فارغ التحصیل شد و به عنوان یک مدل  با برند زیبایی یوتیوب کار می کند.  او با حضور در برنامه نتفلیکس “Single’s Inferno” محبوبیت جهانی به دست آورده است.

از آنجایی که سونگ جی آه بیشتر مواقع زیبایی فوق العاده خودش را نشان می دهد، او درگیر شایعات عمل جراحی پلاستیک شده است. با این حال، پدر سونگ جی آه، با عکسهایش این شایعات را رد کرده است.

تصویر بالا توسط سونگ جی اه در جشن تولد پدرش منتشر شده  که یک  پدر و دختر مهربان را نشان می دهد. پدر سونگ جی آه به ظاهر زیبایش می بالید که با یک بازیگر قابل مقایسه بود. او ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای مانند ابروهای ضخیم، چشم‌های درشت و بینی بلند داشت و مشخص شده که گویا سونگ جی‌آه زیبایی اش را به طور ژنتیکی از پدرش به ارث برده است.

علاوه بر این، سونگ جی آه یک بار  هم عکسی را با برادر کوچکترش که در سال 2019 گرفته شده بود منتشر کرد. به نظر می رسید که  زمانی که برادر کوچکترش در ارتش خدمت می کرد گرفته شده بود. . در این عکس برادر کوچکترش که ظاهرش مانند او بود توجه همه را به خودش جلب کرد.

جدیدا همه به خانه سونگ جی آه هم علاقه مند شدند.  سونگ جی آه در 26 دسامبر 2021 خانه ای را که به آن نقل مکان کرده بود در YouTube معرفی کرد و مشخصه که او به یکی از مجلل ترین آپارتمان ها در Seongsu-dong نقل مکان کرده است. این واقعیت که افراد مشهور زیادی در این آپارتمان زندگی می کنند خبرساز شد.

در همین حال، انتظار می‌رود که سونگ جی آه با حضور در برنامه‌های “برادران دانسته” از JTBC و “Point of Omniscient Interfere” از MBC به مسیر موفقتیش  ادامه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا