سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

منبعی گفت انتظار میرود پرنس هری برای مراسم خاکسپاری پرنس فیلیپ به انگلستان بازگردد.

روز جمعه یک منبع به روزنامه The Post گفت که انتظار می رود شاهزاده هری در مراسم خاکسپاری پدربزرگش پرنس فیلیپ در انگلیس شرکت کند. این اولین سفر او به کشورش بعد از کناره گیری از خانواده سلطنتی است.

این منبع گفت ، اما مشخص نیست که آیا مگان مارکل که باردار است و در اوایل تابستان فرزند دومش به دنیا می آید – به هری خواهد پیوست یا خیر ، حتی اگر بخواهد که فقط در کنار او باشد.

منبع افزود: شرایط  مگان برای پرواز نزدیک به 12 ساعت از ‘California به انگلیس به دستورات پزشک و راهنمایی های شرکت هواپیمایی بستگی دارد.

اما هری مراسم خاکسپاری دوک ادینبورگ را از دست نخواهد داد.

یک منبع سلطنتی انگلستان به The Post گفت: “هری به جدش بسیار نزدیک بود.” “البته ، هر چقدر هم روابط بین خانواده ساسکس و خانواده بد باشد ، او در آنجا خواهد بود.”

بازگشت هری به کشورش بعد از جدا شدن او و مارکل از خانواده سلطنتی که در ژانویه 2020 اتفاق افتاد – و هفته ها بعد از مصاحبه انفجاری آنها با اپرا وینفری که کاخ باکینگهام را دگرگون کرده بود اتفاق میافتد. .

در ماه فوریه ، هری گفت که از طریق زوم با پدربزرگ و مادربزرگش در تماس است.

انتظار می رود همه اعضای ارشد خانواده سلطنتی در  مراسم خاکسپاری پرنس فیلیپ در کلیسا سنت جورج جایی که هری و مگان در سال 2018 ازدواج کردند شرکت کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا