سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر

ترزا جودیس در مورد رابطه اش با لوئیس روئلاس به روز رسانی می کند.

 

 ستاره  Real Housewives of New Jersey  ترزا جودیس پس از جدایی از شوهر سابقش  Giudice در سال گذشته عاشقانه جدیدی در زندگی اش شروع کرده است.  در ماه نوامبر او نوشت: “با فاش کردن دوست پسر جدیدم هیجان زده ام.” بعدا مشخص شد او لوئیس ” روئلاس ، یک تاجر  و پدر دو فرزند است.

یکشنبه ، 22 نوامبر ، در حالی که  او در برنامه Watch What Happens Live به طور مجازی حضور پیدا کرد  ، در مورد رابطه جدیدش بیشتر صحبت کرد. ترزا به اندی کوهن گفت: “این کاملاً جدید است ، بنابراین من آهسته پیش می روم و خواهیم دید که به کجا می رسد.”

در مورد طلاق او از جو ، که به ایتالیا تبعید شد ، هنوز کاملاً نهایی نشده است.  او گفت: “من هنوز منتظر تاریخ  دادگاه هستم.” “تمام اسناد و مدارک تمام شده است. ما فقط منتظر تاریخ دادگاه هستیم – به دلیل COVID ، این کار  طول کشیده است.”

در ماه سپتامبر ، وکیل طلاق ویکی زیگلر به E! اخبار ، “ترزا و جو خانواده خود را در اولویت قرار دادند  آنها هر دو سازش کردند و آماده هستند فصل جدیدی را با اسایش و رفاه دخترانشان شروع کنند ، که هر دو آنها را بسیار دوست دارند. “

اوادامه داد: “دیدن یک زن و شوهر که به واسطه موضوعات احساسی با یکدیگر همکاری زیادی داشته اند و بهترین نتیجه را برای کل خانواده خودشان بدست آورده اند روحیه بخش بود. آنها هر دو می توانند به یکدیگر بسیار افتخار کنند.”

رابطه ترزا و لوئیس اولین رابطه علنی او از زمان ثبت درخواست طلاق در سال گذشته پس از 20 سال ازدواج است. در مورد جو ، او اخیراً برای اولین بار در تقریباً  بعد یک سال با دخترانش- جیا گیودیس 19 ساله و میلانیا جیودیس 15 ساله – دیدار کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا