سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

ایزابلا رز جیانالی در حالیکه پدر و مادرش در زندان هستند با دوستانش در هتل لوکس ریزورت خوش گذرانی می کند.

در حالی که لوری لافلین و ماسیمو جیانالی پدر و مادر ایزابلا به دلیل رشوه دادن برای قبولی دانشگاه دخترشان رسوا شدند و به زندان رفتند، ایزابلا رز جیانالی ذهنش را از اتفاقاتی که پیش آمده دور می کند.

ایزابلا 22 ساله در آخر هفته در هتل 5 ستاره Rosewood Miramar در سانتا باربارا ، کالیفرنیا ، در کنار دوستانش در حال تفریح دیده شده است. در چندین عکس ، او  با یکی از دوستان پسرش در حال شنیدن  آهنگ “Don’t Cha”هستند. 

او همچنین در حال قدم زدن در شهرک و خوردن غذا با چندتا از دوستاش بود.

اولیویا جید ، خواهر 21 ساله ایزابلا  قبلا با چنین مشکلی رو برو شده بود ، چون دوست پسرش ، جکسون گاتی ، در ماه سپتامبر به دلیل DUI (جرم رانندگی با مستی ) دستگیر شد.

در همین حال ، لافلین 55 ساله ، بازیگر نقش “Aunt Becky ” در سریال تلویزیونی معروف “Full House” و همسر طراح او جیانولی 56 ساله ، هر دو اخیراً بعد از اعتراف به جرم پرداخت رشوه نیم میلیون دلاری برای اینکه دخترانشان را وارد دانشگاه کالیفرنیای جنوبی کنند در ماه مه، به زندان رفتند.  

لافلین می تواند برای کریسمس به خانه برگردد ، در حالی که جیانالی ، که سر خود را برای محکومیتش تراشیده بود ، تاریخ آزادی اش مشخص نشده است. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا