سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ریحانا که صورتش در اثر تصادف با اسکوتر برقی کبود شده بود، رو به بهبود است.

ریحانا پس از تصادف اخیرش با اسکوتر برقی رو به بهبود است.روز جمعه ، این خواننده 32 ساله هنگامی که در نزدیکی رستوران لس آنجلس در ماشین دیده شد،از کبودی صورتش عکس گرفته شد.

نماینده ریحانا در بیانیه ای به PEOPLE گفت: “ریحانا الان کاملا خوبه اما هفته پیش با یک اسکوتر برقی تصادف کرد و پیشانی و صورتش کبود شد،خوشبختانه آسیب جدی ندیده و حالش به سرعت رو به بهبودی است.

بنیانگذار Fenty Beauty که   کمپین Fenty Skin  را با محصولات بی طرف از نظر جنسیتی راه انداخت ، اخیراً در مورد روال مراقبت از پوست و ایجاد تغییرات مثبت در صنعت زیبایی صحبت کرده است.

ریحانا در کمپین Fenty Skin در مکالمه اش با AP $ Rocky گفت:ای کاش لیدران صنعت زیبایی مجموعه متنوعی از پیشگامان بودند. احساس می کنم فضای خالی زیادی وجود دارد تا پر شود.ریحانا علاوه بر فعالیتش با صنعت زیبایی و حرفه موسیقیش، قرار هست در 4 جولای 2021 مستندش در Amazon را به نمایش بگذارد.
پیتر برگ به Collider گفت: Amazon تابستان سال آینده آن را منتشر می کند ، امیدوارم تاریخش حدود چهارم ژوئیه باشد. این یک سفر حماسی بوده که 4 سال با ریحانا گذشت.

او یک زن موفقیه، که هر روز رشد می کند و به کسب و کارهای جدید و فعالیت های جدید با اینکه تقریبا سخت است ادامه می دهد.بنابراین هر وقت فکر می کنیم که می خواهیم فیلم را تمام کنیم و آن را کنار بگذاریم، او کاری مثل راه اندازی خط مد مانند Fenty ، یا خط لباس زیر ، یا خط مراقبت از پوست را انجام می دهد و الان موسیقی جدیدی می سازد و  موفقیت خوبی در تجارت بدست آورده و کارآفرین است و اجازه می دهیم رشد کند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا