سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

لورن، همسر مایک سورنتینو ، باردار است.

خانواده آنها در حال بزرگتر شدن است.

مایک سورنتینو” ستاره برنامه “Jersey Shore” ،و همسرش لورن سورنتینو اعلام کردند که تقریباً یک سال بعد از آن که لورن سقط جنین کرد ، حالا دوباره منتظر فرزند هستند.

مایک 38 ساله در شبکه های اجتماعی زیر عکسی از او و لورن 35 ساله در حالی که روی آرد نوشتند “Baby Sorrentino May 2021” به همراه عکس سونوگرافی ، نوشت: “ما یک بچه داریم.”

دوستان آنها در “Jersey Shore” پیامهای تبریک  ارسال کردند ، از جمله Nicole “Snooki” Polizzi ، که در مورد پست لورن گفتند: “خیلی خوشحالم برای تو! “

در همین حال ، پالی دی ، همبازی او ، در مورد پست مایک اظهار نظر کرد ، “منم در این وضعیتم”!!!!” و دنا کورتز ، که فرزند دومش را باردار است ، گفت که او و لورن “دوستای باردار ” هستند.

لورن سقط بارداریش  را در پاییز سال گذشته در ABC’s “Strahan, Sara and Keke ”  اعلام کرد. لورن توضیح داد: “شبی که مایک از زندان آمد باردار شدم در حدود شش و نیم الی هفت هفتگی سقط کردم.”من نمی خواستم این خبر را پنهان کنم.”  

مایک بعد از 8 ماه و به جرم فرار مالیاتی ، در تاریخ 12 سپتامبر 2019 از زندان آزاد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا