سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

حلقه بزرگ مگان فاکس اتش شایعات نامزدی اش با میشان گان کلی را شعله ور کرد.

 

 مکان فاکس بازیگر Transformers روز پنجشنبه ، 28 ژانویه ، هنگامی که در شهر نیویورک با یک حلقه بزرگ روی انگشتش دیده شد ، شایعات نامزدی را برانگیخت.

در حالی که این زوج هتلشان  را ترک می کردند  از میشان گان کلی  در حالی که مگان در کنار او بود و انگشتر بزرگی در دستش بود عکس گرفته شد. . آنها پیش از اجرای گان کلی برای نمایش NBC در Saturday Night Live در 30 ژانویه به تمرینات می رفتند..

مگان 34 ساله و میشان گان کلی  30 ساله در مارس 2020 در صحنه فیلم جنایی Midnight In The Switchgrass با هم آشنا شدند و به سرعت عاشق یکدیگر شدند. او تا ماه نوامبر رسماً درخواست طلاق از همسرش برایان آستین گرین را نداده بود ، هرچند همسران 10 ساله تا آن زمان ماهها جداگانه زندگی می کردند.

در ماه ژوئن ، ما فهمیدیم که او و میشان گان کلی وقتشان  را با هم می گذراندند که فیلمبرداری فیلم  به دلیل همه گیری ویروس کرونا متوقف شد ، و منبعی گفت: “آنها از زمان تعطیل شدن فیلمشان  خیلی با هم بودند … آنها شیفته یکدیگر هستند. 

آنها در ماه ژوئیه رسما به اینستاگرام رفتند و نوشتند: “تا ابد منتظر ماندم تا دوباره تو را پیدا کنم …”

در ماه اکتبر به E نیوز گفته شد: “آنها خودشان را به عنوان همسر روح و شریک زندگی می بینند.” یک منبع توضیح داد ، “آنها هر روز برای پیشرفت در این زمینه گام برمی دارند. مسلسل کلی با بچه های مگان ملاقات کرده است و در حال تبدیل شدن به بخشی از زندگی آنها است. او می خواست مطمئن شود که این مسیر به سمت  و سوی جدی پیش می رود . 

او و برایان که در سال 2010 ازدواج کرده اند ، سه فرزند مشترک دارند: نوح شانون گرین ، 8 ساله ، بودی رانسوم گرین ، 6 ساله و جورنی ریور گرین ، 4 ساله.

در همین حال ، برایان هم حرکت زده!. دو هفته پیش  بازیگر بورلی هیلز ، 90210 با به اشتراک گذاشتن یک عکس از بوسیدن ستاره ” با ستارگان برقص ” شارنا بورجس رابطه اش را علنی کرد. 

آنها ابتدا با تعطیلات گرمسیری هاوایی شان در طول کریسمس شایعات عاشقانه را برانگیختند. شارنا به Us Weekly گفت ، “من می خواهم آن را تا جایی که می توانم نزدیک خودم نگه دارم ، تا در این فضا بمانم و فقط تا آنجا که می توانم از آن انسان لذت ببرم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا