سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیرپیشخوان اروپا

Jax Taylor و اBrittany Cartwright از سریال ‘Vanderpump Rules بیرون رفتند.

روز جمعه تیلر از طریق شبکه های اجتماعی اعلام کرد که جکس تیلر 41 ساله و بریتنی کارترایت 31 ساله در حال ترک سریال “Vanderpump Rules” هستند.

در پست اینستاگرام تیلر نوشته شد : “8 سال گذشته در” Vanderpump Rules “از چالش برانگیزترین ،  و برآورده کننده ترین سالهای زندگی من بوده است. “اگرچه به اشتراک گذاشتن این مسئله سخت است ، اما من و بریتنی در  فصل دیگر از” Vanderpump Rules “حضور نخواهیم داشت.

“ما هیجان زده هستیم که این وقت را می گذاریم تا به خانواده ام که در حال بزرگتر شدن است بپردازیم و کارهای جدیدمان را با شما در میان بگذاریم. bravotv ،evolutionusa و همبازیان Vanderpump  همیشه در قلب ما میماند ، “او گفت، قبل از اینکه تصمیم بگیرد،” از همه طرفداران که رفتن ما را با ما به اشتراک گذاشته اند و از همه چیز ما حمایت می کنند متشکرم ما شما رو دوست داریم. با ما باشید ، ما بی صبرانه منتظریم تا چیزی را که برنامه ریزی کرده ایم به اشتراک بگذاریم. آخر هفته ی خیلی خوبی داشته باشید.”

پست بریتنی تقریباً دقیقاً همان موضوع را نشان می داد ، اما با زمان حضور او در سریال ؛ او سه سال بعد از تیلر به سریال شبکه Bravo پیوست. او و تیلر اعلام کردند که بریتنی باردار است و در ماه سپتامبر در انتظار پسرش است.

TMZ در پستش گفت که “honchos در Bravo تأیید می کنند که این زوج به سریال برنمی گردند.”

“Vanderpump Rules” هنوز ادامه پیدا نکرده است چون ویروس کرونا در سراسر کشور افزایش یافته است. برای یک سریال که در مورد صنعت رستوران و بار است ، فیلمبرداری با شیوع بیماری همه گیر ویروس کرونا ریسک  است ، که اخیراً خود واندرپامپ  توییتی ارسال کرد  مبنی بر اینکه “بسیاری از رستورانها مجدد باز نمی شوند”.

اوایل این ماه یک منبع به Page Six گفت: “اکنون هیچ برنامه زمانی برای بازگشت سریال وجود ندارد.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا