سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

هارمونی آیتاچ شاشماز و آسلیهان مالبورا در سریال Darmaduman فوق العاده است!

هیچکس نمی داند سریال Darmaduman که به عنوان یک مجموعه تلویزیونی جوانانه مطرحه به دلیل رتبه پایینش تا کی روی آنتن می ماند. با وجود اینکه به لطف تغییر نظر  فاکس تی وی که در این فصل کمی شانس بیشتری به سریال می دهد، مخاطب کمی آسوده شده است، به نظر می رسد شانس این سریال کم است زیرا رتبه ها همچنان خوب نیست.

Darmaduman که از عصرهای پنجشنبه شروع شد اما نتوانست مخاطبان را جذب کند، هفته گذشته به شنبه منتقل شد و این تغییر روز چندان تاثیری نداشت . با این حال، بازیگران و داستان سریال خوب به نظر می رسند. شخصیت های ایس و اورن در سریال Darmaduman که اقتباس ترکی سریال بورلی هیلز است، مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد.

البته طرفداران آیتاچ شاشماز و آسلیهان مالبورا از حضور آنها در این سریال بسیار خوشحال هستند. طرفداران سریال همچنان با کامنت هایی به القای انگیزه ادامه می دهند و ابراز می کنند که از هماهنگی و انرژی آنها بسیار راضی هستند.

به تازگی بازیگران سریال به سوالات طرفداران خود پاسخ دادند. آسلیهان مالبورا وقتی از او پرسیده شد که واکنش شما به بی عدالتی چیست، گفت: «من یکی از دشمنان اصلی شما هستم. ما سربازان Ece هستیم.»

مالبورا گفت  که دوست دارد با Ece و Kerem به دلیل شفافیت آنها نسبت به شخصیت های سریال دوست شود. مالبورا اظهار داشت که او همچنین فکر می کند که دوستان ،خواهران و برادرانی هستند که از والدین دیگری متولد شده اند.

آیتاچ شاشماز که او را در نقش اورن در داستان تماشا می‌کنیم، فکر می‌کند که «دوستانت نه تنها در زمان‌های بد، بلکه در زمان‌های خوب هم باید با تو باشند».

او همچنین گفت  که اگر قرار باشد به شخصیت اورن که بازی کرده پیشنهادی بدهد، می‌خواهد بگوید که تنهایی گاهی زیباست، اما تنهایی در این سطح می‌تواند مضر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا