سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

شان مندز و کامیلا کابلو دوباره با هم “آهنگ کریسمس” زیبایی را می سازند.

این واقعاً عالی ترین زمان سال برای شان مندز و کامیلا کابلو است.

این زوج عاشق به تازگی  در یک آهنگ جدید دوباره  با هم همکاری کردند و این بار برای جشن گرفتن کریسمس است.

شان در اینستاگرام نوشت: “می خواستم چند آهنگ غافلگیرکننده برای تعطیلات به شما دوستان ارائه دهم.  البوم #Wonders  منتشر شده است ،  که  آهنگ کریسمس باcamila_cabello. جز آن است. ” “درآمد حاصل از این آهنگ به خیریه feedingamerica اهدا خواهد شد و ما 100 هزار دلار برای حمایت از نیازمندان در تعطیلات پرداخت می کنیم. 

“آهمگ کریسمس” ممکن است مانند آهنگ های  اصلی این زوج مثل “” Know What You Did Last Summer” and “Señorita نباشد ، اما آهنگ کلاسیک تعطیلات مطمئنا هدیه ای برای طرفداران است که  بی صبرانه منتظر شنیدن این دو صدا در کنار هم هستند. 

این زوج  رابطه شان در تابستان 2019 عمومی شد و به دلیل شیوع ویروس کرونا ، شان ماه ها قرنطینه را با خانواده کامیلا گذراند.

شاون توضیح داد: “من به میامی رفتم و با کامیلا [کابلو] و پدر و مادرش و خواهرش زندگی می کردم و هفته اول وحشت داشتم و انگار راهی برای ساخت آلبوم ندارم.” “ولی وقتی یه مدتی از اقامتم گذشت دیدم  که چقدر خوب است هر شب در یک مکان باشم ، وقت فیلم دبدن داشته باشم ، شام را با خانواده بپزم و  کارهای لباس شویی انجام دهم.

و گرچه شان ممکن است با خواننده “هاوانا” موسیقی بسازد ، اما  او در مستندش در  Netflix به اشتراک گذاشت که دوست دخترش از همه چیزهایی که  او نوشته است الهام گرفته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا