سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

7 فیلم جدید Netflix که می توانید این آخر هفته تماشا کنید.

با تعطیلات چهارم ژوئیه ، امیدوارم که یک یا دو روز اضافی در این آخر هفته داشته باشید. و به نظر ما راهی برای گذراندن وقت اضافی بهتر از دیدن برخی از فیلمهای تلویزیونی نیست. بنابراین میتوانید به جای طبخ غذا و آتش بازی، بهترین فیلم هایی را که اخیراً در Netflix پخش شده اند ، بررسی کنید. 

1_Sex/Life:

Sex/Life که در مورد یک مادر حومه شهری است  که خاطراتش را از زندگی سابق بدش برای همسر فعلی اش تعریف می کند . اگر به دنبال چیزی قابل قبولی هستید ، این فیلم برای شما مناسب است.

2_ Young Royals:

در حال حاضر آخرین فصل Elite را پشت سر گذاشته اید؟ حالا باید این درام مدرسه شبانه روزی جدید سوئدی را امتحان کنید. Young Royalsدر مورد یک شاهزاده نوجوان عصیانگر است که هنگام اخراج برای اصلاح شدن ، در مورد خودش کشفیات جدیدی می کند.

 3_ Sophie: A Murder in West Cork:

 Sophie: A Murder in West Cork ، ورود جدیدی به قانون مستند جنایی واقعی نتفلیکس ، پرونده سوفی توسکان دو پلانتیه ، تهیه کننده فیلم فرانسوی  که جسدش  در نزدیکی کلبه تعطیلاتش در ایرلند ، پیدا شد. این فیلم ، نحوه وارد شدن این  قتل مرموز  به خبرهای بین المللی داشته است و آنچه باعث شده بسیاری تصور کنند یک روزنامه نگار انگلیسی همچنان قابل قبول ترین مظنون است.

4_Grey’s Anatomy:

Grey’s Anatomy قطاری است که نمی توان آن را متوقف کرد. هفدهمین فصل از درام پزشکی که طرفداران نمی توانند آن را ترک کنند ، شنبه ، 3 جولای به Netflix می آید. همانطور که ممکن است شنیده باشید ، قسمت هایی با موضوع  COVID هست. 

5 لیست (The A List)

نتفلیکس این درام نوجوانان ماوراالطبیعه انگلیسی را هنگامی که توسط بی بی سی لغو شد ، انتخاب کرد و الان وقت شروع این سریال نتفلیکس فرا رسیده است.  داستان A-List در یک مکان عجیبی به نام جزیره Peregrine Island اتفاق می افتد  ، که محل اردوگاه تابستانی نوجوانان است  در میان عاشقانه ها و رابطه های دوستانه، بچه ها نیز مجبورند با چیزهای کاملاً غیر قابل توجیهی درگیر شوند ، به نظر می رسد همه اینها در اطراف یک اردوگاه پر زرق و برق و خشمگین است.

6 آژانس پاریس: ویژگی های انحصاری  (The Parisian Agency: Exclusive Properties)

 آژانس پاریسی: اختصاصی ، یک مجموعه واقعیت درباره یک آژانس املاک و مستغلات خانوادگی است که بالاترین مشتری فرانسوی را دارد. 

7 خال The Mole

برای یک انفجار از گذشته ، دوباره از The Mole ، برنامه رئالیتی رقابتی که با میزبانی اندرسون کوپر برگزار می شود ، بازدید کنید. (حداقل برای دو فصل اول آن) این نکته در اینجا وجود دارد: شرکت کنندگان ماموریت هایی را کامل می کنند که پول بیشتری به جایزه اضافه می کنند که در نهایت فقط یکی از آنها برنده خواهد شد. در تمام این مدت ، یک خائن از پیش تعیین شده در میان آنها وجود دارد و به مسابقه دهنده ای که کمترین چیز را درباره  “The Mole” در پایان هر قسمت می داند ، اخراج می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا