سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

فصل دوم سریال Yalı Çapkını (پسر طلایی) با رابطه عاشقانه افرا ساراچ اغلو و مرت رمضان دمیر اهمیت بیشتری پیدا کرده است

سریال Yalı Çapkını (پسر طلایی) بدون شک به عنوان پروژه تاثیرگذار این فصل مطرح شده است. اینکه زوج افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر به هارمونی بسیار خوبی دست یافتند هم در موفقیت سریال تاثیر بسزایی داشت.

اینکه این دو بازیگر جوان در صحنه فیلمبرداری با یکدیگر دیالوگ بسیار نزدیکی داشتند باعث شد برخی از بینندگان به این فکر کنند که آیا بین آنها عشقی وجود دارد یا خیر. مدتی در شبکه های اجتماعی ادعاهایی مبنی بر عاشقی این دو مطرح شد.

سریال پسر طلایی با قسمت سی و ششم خود به پایان فصل رسید. داستان تاثیرگذار شخصیت های سیران و فرید در فصل اول به همراه بازی موفق این دو بازیگر جوان، با کسب رتبه های بسیار خوب روند موفقی را به پایان رساند.
فصل تابستان آغاز شده و بازیکنان در تعطیلات 2 ماهه به استراحت رفتند. البته تعطیلات مرت رمضان دمیر و افرا ساراچ اوغلو با هم در فتحیه مانند بمبی در مجله ها ترکوند تا گواهی باشد بر اینکه صمیمیت آغاز شده در صحنه به عشق تبدیل شده است.

پس از اینکه عشق افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر توسط دوربین ها ثبت شد، فصل دوم سریال Yalı Çapkını بیش از پیش مورد کنجکاوی مخاطبان قرار گرفت.

در فصل  جدید سریال، قرار است شخصیت‌های فرید و سیران در لحظات عاشقانه زیادی باشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا