سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پدر ، بریتنی اسپیرز ، جیمی می گوید از ماه آگوست با او صحبت نکرده است: “خیلی دلم برایش تنگ شده”

پیش از جلسه دادگاه روز چهارشنبه در جدال سرپرستی امور زندگی بریتنی اسپیرز ، جمی پدر این ستاره پاپ پس از آنکه ماه گذشته وکیلش گفت که بریتنی از او می ترسد صحبت می کند.

در این  گفتگو جیمی ، 68 ساله فاش کرد که از ماه آگوست که وکیل بریتنی برای برکناری او به عنوان سرپرست با بریتنی 39 ساله صحبت نکرده است. قبل از آن ، او گفت که آنها روابط خوبی با هم دارند.

جیمی به سی ان ان گفت: “من دخترم را دوست دارم و دلم برای او بسیار تنگ شده است “هنگامی که یکی از اعضای خانواده به مراقبت و محافظت ویژه ای نیاز دارد ، خانواده باید از او مراقبت کند برای حفظ ، محافظت و ادامه عشق بی قید و شرط ، همانطور که ​​در 12 سال گذشته من، این کار را کرده ام.

وی افزود: “من در برابر کسانی که منافع خودخواهانه دارند و  قصد آسیب رساندن به او یا خانواده ام را دارند ، ایستاده ام و به محافظت ادامه خواهم داد. 

ویویان لی ثورین ، وکیل جیمی ، رابطه این دو را چنین توصیف کرد: “تفاوتی با روابط معمولی پدر و دختری ندارد.”

تورین به رسانه گفت: “همیشه یک عشق و احترام متقابل نسبت به یکدیگر وجود داشته است.” “تا چند ماه پیش ، سام اینگهام ، وکیل منصوب دادگاه بریتنی ، به طور ناگهانی به جیمی دستور داد که با بریتنی تماس نگیرد ، جیمی و بریتنی اغلب و به طور منظم در تمام دوران سرپرستی صحبت کرده بودند.”

وی افزود: “در واقع ، آنها فقط روز قبل صحبت کرده بودند و گفتگوی خوشایند و خوبی داشتند.”

اظهارات جدید جیمی و وکیلش حدوداً یک ماه پس از آنکه یک منبع نزدیک به اسپیرز گفت که این خواننده “مدتهاست” با جیمی “مشکل دارد” و این دو یک سال است که صحبت نکرده اند بیان شد. 

این منبع  گفت: ” بریتنی احساس می کند هیچ احترامی به خواسته هایش  گذاشته نمی شود. این یک وضعیت غم انگیز است.” “جیمی همیشه تمایل داشته که بدون هیچ بحثی درخواست های بریتنی را رد کند. 

جلسه دادرسی روز چهارشنبه –  دادگاه رسیدگی به موضوع سرپرستی جیمی بر دارایی های اسپیرز هم  یک ماه پس از آن انجام می شود که قاضی حاضر به تعلیق نقش جیمی در محافظه کاری او  نشد. قاضی ، با این حال ، گفت که او به دادخواست های آینده برای تعلیق یا برکناری او رسیدگی می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا