سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دانیکا پاتریک بعد از جدایی از آرون راجرز دلشکسته شد.

جدایی دانیکا پاتریک از آرون راجرز او را دلشکسته کرد.

دانیکا اتومبیلران سابق NASCAR در مورد جدایی گفت در حالی که این کار قلب او را شکسته است ، اما چیزهای زیادی در مورد خودش فهمید.

او در قسمت روز دوشنبه “Running Wild With Bear Grylls” گفت: “من فکر می کنم ما بیشترین چیزها را در مورد خودمان از طریق روابطمان یاد می گیریم ، اما چیزی مانند شکستن قلب شما را به اعماق پرتاپ نمیکند.”

“اما من چیزهای زیادی یاد گرفتم و همانطور که غمگین بودم ، در بسیاری از موارد و در مکان های زیادی بیشتر از هر زمان دیگری احساس شادی کرده ام.”

در پایان ، او برای تقویت روحیه اش به خانواده اش اعتماد کرد.

او گفت: “[پدر من] همیشه به من بسیار افتخار می کند.” “مادر و خواهرم هم همینطور. من واقعاً خوش شانس هستم که خانواده ای فوق العاده حمایت کننده ایی دارم.”

آرون راجرز و دانیکا پاتریک بعد از 2 سال دوستانه از هم جدا می شوند.

پاتریک 39 ساله و راجرز مهاجم تیم گرین بی پکرز 37 ساله اولین بار در سال 2018 با هم وارد رابطه شدند و  رابطه آنها جدی شد. این زوج سابق در دسامبر 2019 املاک 28 میلیون دلاری در مالیبو خریدند ، اما خرید این خانه گران برای ادامه زندگی آنها باهم کافی نبود.

نمایندگان پاتریک در ژوئیه سال 2020 به Page Six تأیید کردند که پاتریک و راجرز از یکدیگر جدا شده اند.

راجرز با نامزد فعلی اش شیلین وودلی که با او در قرنطینه رابطه برقرار کرد زندگی جدیدی را شروع کرد. شیلین ستاره “دروغ های کوچک بزرگ” در فوریه 2021 تأیید کرد که او و راجرز ستاره فوتبال نامزد شده اند.

شیلین وودلی نامزدی با آرون راجرز را تأیید می کند.

کمی بعد از آن ، پاتریک پیغامی رمز آلود در مورد روابط در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

پاتریک گفت: “روابط شما آینه هستند.” “ما نمی توانیم آنچه را باور نداریم دریافت کنیم. همه زندگی را از دریچه شخصی خودمان می بینیم. آنچه شما به دنبالش هستید در واقع او به دنبال شماست. شما به آنچه فکر می کنید لیاقتش را دارید می رسید. وقتی تغییر می کنید ، چیزهایی که می بینید تغییر می کنند.اگر فکر می کنید می توانید و اگر فکر می کنید که نمی توانید ، حق با شماست. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا