سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

رئالیتی شو خانوادگی ستاره های تیک تاک چارلی د آمیلو و خواهرش دکسی در Hulu

اولین برنامه خانوادگی تیک تاکرها در راه.

رئالیتی شو  هشت اپیزودی پیش رو ، با عنوان The D’Amelio Show ، بینندگان را به زندگی چارلی 16 ساله ، دیکسی 19 ساله و والدین آنها مارک و هایدی خواهد برد – که همگی دارای بیش از 250 میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی هستند.

مارک در بیانیه ای گفت: “ما از پیوستن به خانواده هولو با نگاهی منحصر به فرد به پشت صحنه زندگی خودمان خوشحال هستیم.” “ما همیشه یک خانواده بسیار نزدیک بوده ایم ، اما این تجربه ما را حتی نزدیکتر کرده است و ما واقعاً هیجان زده ایم که نگاهی اجمالی به زندگی خود با دنیا داریم.”

او ادامه داد:  ما مشتاقانه منتظریم قسمتی از زندگی مان را به اشتراک بگذاریم که احتمالاً در شبکه های اجتماعی ما مشاهده نمی کنید.”

 فعالیت دی آملیو در تابستان سال ۲۰۱۹ با فیلم‌های رقص بارگذاری شده در TikTok آغاز شد.وی از آن زمان تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون دنبال کننده تیک تاک، ۲۹ میلیون دنبال کننده اینستاگرام، ۷ میلیون مشترک YouTube و بیش از ۱ میلیون دنبال کننده توییتر کسب کرده‌است[نیازمند م   چارلی در کمتر از یکسال  در سن 16 سالگی به وسیله برنامه تیک تاک  ،به یکی از بزرگترین افراد مشهور در شبکه های اجتماعی   تبدیل شد.  این برنامه  تلاش چارلی برای برقرار کردن تعادل بین شهرت و زندگی خانوادگی اش، پیدا کردن دوستان جدید در لس انجلس رقابت و رقصیدن با رقبای آنلاین را نشان خواهد داد. 

در همین حال ، دیکسی نیز موفقیت ناگهانی را تجربه می کند. او بیش از 78 میلیون دنبال کننده دارد که یکی از سریعترین کانالهای YouTube است و در بین 10 سازنده برتر دنبال کننده TikTok قرار دارد. دیکسی به جای رفتن به کالج در آلاباما ، زندگی در ال جی را انتخاب کرد و در آنجا زندگی حرفه ای موسیقی را دنبال می کند.

در مورد هایدی و مارک ، این زوج در حمایت از رویاهای دخترانشان به سراسر کشور نقل مکان کردند.

    Belisa Balaban ، معاون  برنامه هایمستند در Hulu ، در بیانیه ای گفت.  “دو سال پیش چارلی و دیکسی د آملیو در خارج از شهر خود تقریباً ناشناخته بودند و اکنون بیش از 100 میلیون طرفدار دارند . هر نوجوانی در شبکه های اجتماعی آرزو دارد که مشهور شود ، اما چه اتفاقی می افتد که  این رویا تبدیل به واقعیت می شود؟ 

Balaban ادامه داد ،  ما فوق العاده هیجان زده هستیم که با خانواده D’Amelio همکاری می کنیم تا به بینندگان نگاهی  از زندگی پیچیده این دو زن جوان  ارائه دهیم .”

در ماه نوامبر ، چارلی یک نقطه عطف مهم حرفه ای را جشن گرفت: تبدیل شدن به اولین رقصنده و شخصیت تیک تاک که به 100 میلیون دنبال کننده رسید.

او بعداً یک پیام ویدیویی را با طرفدارانش در TikTok به اشتراک گذاشت. او  گفت: “بسیار متشکرم بچه ها ، من نمی توانم باور کنم که در حال حاضر 100 میلیون طرفدار من را دنبال می کنند.” “این دیوانه کننده است ،

او اعتراف کرد: “احساس می کنم این یک رویا است.”

انتظار می رود  برنامه D’Amelio در Hulu در سال 2021 پخش شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا