سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

شاهزاده هری انتظار داشت که روز دوشنبه به کالیفرنیا برگردد.

طبق گزارشی ، بعد از سفر او به انگلیس برای مراسم خاکسپاری پدربزرگش انتظار می رود شاهزاده هری روز دوشنبه پیش همسر باردارش مگان مارکل برود.

هری دیدارش را از زمان کناره گیری از خانواده سلطنتی در انگلستان در قرنطینه اجباری در کلبه Frogmore ، خانه اش در ویندسور انجام داد که هزینه بازسازی آن 3 میلیون دلار  بود ، درست قبل از اعلام کناره گیری از خانواده سلطنتی.

گفته می شود که او سپس در مراسم تشییع جنازه پرنس فیلیپ در روز شنبه با “برخورد خیلی سرد” از طرف خانواده اش روبرو شد ، حتی برخی از سلطنت های ارشد حضورش را تأیید نکردند.

با این حال ، هری به طور مختصر با شاهزاده ویلیام در حال صحبت بود _البته بعد از اینکه برادرش درخواست کرد که آنها در حالی که دنبال تابوت به کلیسای سنت جورج می روند از هم جدا شوند.

گفته می شود که پدر آنها ، وارث تاج و تخت شاهزاده چارلز ، نیز قصد دارد صلح را ایجاد کند ، با گزارش های متعدد که او هری را در پیاده روی یکشنبه آورد تا فرزندانی را که از فیلیپ باقی مانده است ببیند.

با این حال هری قصد ماندن ندارد – و منابع به MailOnLine گفتند که او روز دوشنبه به کالیفرنیا خواهد رفت.

Page Six ابتدا گزارش داده بود که هری قصد بازگشت سریع به عمارت Montecito خودش را داشت تا همسر باردارش و پسرشان آرچی، دو ساله را برای مدت طولانی تنها نگذارد.

مارکل، که در اوایل تابستان در انتظار دخترشان است ، به دستور پزشکش از همراهی با او منع شد. گفته می شود که او در عوض، یک یادداشت دست نویس به فیلیپ نوشت تا در کنار یک تاج گل با احترام به پادشاهان سلطنتی تقدیم شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا