سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

جفری دین مورگان به فصل چهارم The Boys پیوست

The Boys که در حال حاضر برای فصل 4 به تولید بازگشته ، جفری دین مورگان را به بازیگرانش اضافه می کند. این سریال پرمخاطب Prime Video درباره ابرقهرمانان فاسد، این بازیگر را با تهیه‌کننده اجرایی و مجری برنامه، اریک کریپک، پس از اینکه برای اولین بار با خالق سریال Supernatural همکاری کرد، دوباره متحد می‌کند.

در حالی که جزئیات نقش او فاش نشده است، مورگان در توییتر هیجانش را به اشتراک گذاشت. “نمی توانم به شما بگویم که چقدر هیجان زده هستم! با تشکر فراوان از اریک کریپکی و The Boys

کریپکه همچنین در توییتر به مورگان خوش آمد گفت. “به خانواده خوش آمدید، [جفری دین مورگان]. همه ما از داشتن تو خیلی خوشحالیم!!” او در کنار تصویری از بازیگران در فصل 4 نوشت که “اکنون در حال فیلمبرداری هستند.”

در حالی که انتظار نمی رود The Boys تا سال 2023 با اپیزودهای جدید بازگردد، مورگان می تواند نقشش را به عنوان Negan در قسمت های پایانی The Walking Dead که فصل یازدهم آن در اکتبر به پایان می رسد، بازی کند. او سپس در نقش نگان در مقابل لورن کنراد در نقش مگی در یک زامبی جدید به نام The Walking Dead: Dead City بازخواهد گشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا