سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

در مراسم جوایز موسیقی لاتین بیلبورد زنان شکیرا به رسوایی خیانت جرارد پیکه اشاره کرد

شکیرا در اولین مراسم جوایز موسیقی لاتین بیلبورد زنان مورد تجلیل قرار گرفت و ظاهراً از برخی از مبارزات شخصی اخیرش در سخنرانی پذیرش جایزه اش گفت از جمله جدایی جنجالی و بحث برانگیز او از پارتنر قدیمیش جرارد پیکه.

از این خواننده در این مراسم تجلیل شد و یک سخنرانی به یاد ماندنی و احساسی روی صحنه انجام داد.

شکیرا در این رویداد به اشتراک گذاشت: این سال یک سال تغییر بزرگ در زندگی من بود که در آن بیشتر از همیشه و شخصاً احساس کردم زن بودن چیست. و معنی آن چیست.

بسیاری احساس کردند که سخنرانی او به جداییش از پیکه و خیانت پیکه مربوط است.

«سالی بود که متوجه شدم ما زنان قوی‌تر از آن چیزی هستیم که فکر می‌کنیم، شجاع‌تر از آن چیزی که فکر می‌کردیم، مستقل‌تر از آن چیزی هستیم که به ما آموخته‌اند.اما زمانی در زندگی هر زنی فرا می رسد که دیگر به شخص دیگری وابسته نیست تا خودش را همانطور که هست دوست داشته باشد و بپذیرد. زمانی که جستجوی شخص دیگری با جستجوی خودمان جایگزین می شود. زمانی که میل به کامل بودن با میل به اصیل بودن جایگزین می شود.»

شکیرا در ماه آوریل اعلام کرد که در بحبوحه جدایی اش از پیکه از بارسلونا اسپانیا خداحافظی خواهد کرد. این خواننده بیش از یک دهه است که با پیکه و دو پسرش ساشا 7 ساله و میلان 9 ساله در بارسلونا زندگی می کند.

این خواننده اشاره نکرد که بعداً به کجا خواهد رفت، اگرچه ددلاین گزارش داد که او میامی، فلوریدا را در نظر دارد، جایی که قبلاً در آنجا زندگی می کرد.

شکیرا و پیکه اولین بار در تابستان گذشته جداییشان را اعلام کردند، پس از اینکه شکیرا متوجه شد که پیکه با زنی به نام کلارا چیا به او خیانت می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا