سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

نیکول کیدمن دهمین سال تولد دخترش را جشن می گیرد: “ما تو را خیلی دوست داریم”

کوچکترین فرزند نیکول کیدمن خیلی سریع بزرگ شد!

روز دوشنبه ، کیدمن، 53 ساله ، تولد 10 سالگی دخترش فیث مارگارت را با یک ادای احترام شیرین در اینستاگرام در کنار عکسی از کیک  با 10 شمع صورتی  ، جشن گرفت. کیدمن ، که همچنین دختر 12 ساله دیگری به نام  ساندی رز را  از  همسرش کیت اوربان دارد ، نوشت: “تولدت مبارک عزیزم فیث مارگارت! ما خیلی دوستت داریم.”

کیدمن و اوربان که در سال 2006 ازدواج کردند ، در 28 دسامبر 2010 در نشویل از طریق  رحم اجاره ای صاحب دومین فرزند شدند.

در آن زمان آنها در بیانیه ای گفتند: “خانواده ما واقعاً خوشبخت و بسیار شکرگزار  هست که خدا فیث را به ما هدیه داده.” “هیچ کلمه ای نمی تواند بیانگر  قدردانی  ما   نسبت به همه کسانی که در طول این راه ما را حمایت  کردند باشد. “

در اوایل سال جاری ، کیدمن در مورد چگونگی برخورد دخترانش با قرنطینه صحبت کرد  وی گفت گرچه آنها تا حدودی به یادگیری مجازی عادت کرده اند ، زیرا اغلب به دلیل شغل والدینشان  مسافرت می کنند ، اما دیدن دوستانشان را از دست دادند. 

کیدمن گفت: “بچه های ما – چون  با ما مسافرت می آیند  – عادت کرده اند که باید آنلاین یاد بگیرند ، اما فاصله اجتماعی برای آنها بسیار دشوار بوده است.” “آنها خیلی احساساتی هستند. 

“برای یک کودک 12 ساله ، که نتونه دوستانش را ببینه- ، یک کودک 9 ساله هست که  در این دوران از لحاظ اجتماعی در حال شکل گیری است. 

همچنین در مصاحبه Glamour U.K. ، کیدمن گفت که خواهرش آنتونیا و سه نفر از بچه هایش در حالی که او سریال جدید Hulu Nine Perfect Strangers جدید را در استرالیا فیلمبرداری کرده بود ، با خانواده کیدمن مهاجرت کردند . 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا