سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

لری کینگ مجری با سابقه CNN به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد.

 طبق گزارشهای ET ، لری کینگ به دلیل ابتلا به COVID-19 در بیمارستان بستری شده است. این اسطوره  87 ساله تلویزیون پس از نتیجه مثبت تست کرونا تحت نظر پرسنل بیمارستان قرار گرفت. 

گفته می شود مجری تلویزیون – که طی سالهای گذشته دچار مشکلات سلامتی زیادی شده است – به مدت 10 روز با ویروس مبارزه کرده است. همسرش ، شاون کینگ ، 61 ساله و دو پسرش ، چنس و کانن ، قادر به دیدن او نیستند.

این خبر پس از آن منتشر می شود که کینگ هشتاد و هفتمین سالگرد تولد خود را در ماه نوامبر در بیمارستان با مشکل فشار خون ، گذراند.

سال گذشته ، اندی پسر 65 ساله کینگ در ماه ژوئیه بر اثر حمله قلبی درگذشت ، در حالی که دخترش چایا ، 51 ساله ، در ماه آگوست پس از نبرد با سرطان ریه درگذشت.

 او در اگوست در فیس بوک نوشت: “از دست دادن آنها ما را ویران کرد. هیچ پدر و مادری نباید  فرزندش را به خاک بسپارد. خانواده من و من از شما برای احساسات خوب و آرزوهای خوب شما سپاسگزارم. در این لحظه ، برای بهبودی به کمی وقت و خلوت نیاز داریم. من  از ادای احترام شما متشکرم .”

در آن زمان ،  کینگ به سختی با از دست دادن دو فرزندش مقابله می کرد و هنوز در حال بهبودی از سکته ای بود که در سال 2019 داشت.

در ماه مه 2019 ، کینگ آنژین را تجربه کرد – نوعی درد قفسه سینه – و زود در بیمارستان بستری شد تا قبل از آنژیوپلاستی برنامه ریزی شده تحت معاینه قرار گیرد. کینگ همچنین در سال 1987 دچار حمله قلبی شدیدی شد و تحت عمل جراحی بای پس چهار قرار گرفت.

در سپتامبر 2017 ، کینگ فاش کرد که به سرطان ریه مبتلا شده و تحت عمل جراحی برداشتن لوب فوقانی و غدد لنفاوی قرار گرفته است. نماینده او در آن زمان به ET گفت که او  دو هفته بعد به کار خود بازگشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا