سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

سوفیا ورگارا یک سال پس از طلاق از جو مانگانیلو از شب قرار با دوست پسرش جاستین سلیمان لذت می برد

سوفیا ورگارا و دوست پسرش جاستین سلیمان در حال لذت بردن از یک شب قرار با هم هستند! ستاره خانواده مدرن 51 ساله و جراح ارتوپد در حال خوردن سوشی در بورلی هیلز، کالیفرنیا دیده شدند و شب خود را با توقفی سریع در یک داروخانه در روز شنبه 29 ژوئن به پایان رساندند.

ورگارا برای بیرون رفتن شبانه, یک سارافون زرد روشن و یک کفش ورزشی راحت پوشیده بود. او این ظاهر را با یک کیف شانل سفید و گوشواره های حلقه ای طلایی ست کرد. از سوی دیگر، سلیمان استایل معمولی  داشت و با پیراهن یقه دار مشکی، شلوار جین آبی تیره و کفش مشکی عکس گرفته شد.

ورگارا و سلیمان برای اولین بار در اکتبر سال 2023 زمانی که برای شام در یک رستوران ایتالیایی در بورلی هیلز برای جشن تولد کیم کارداشیان بیرون رفتند، با هم مرتبط شدند. از آن زمان، این زوج در شام های مختلف شب قرار دیده شده اند. آخرین سفر عاشقانه آنها تقریباً یک سال پس از آن رخ می دهد که ورگارا و همسر سابقش جو مانگانیلو برنامه هایشان را برای طلاق پس از هفت سال زندگی مشترک اعلام کردند.

زوج سابق در آن زمان در بیانیه مشترکی  به اشتراک گذاشتند: «ما تصمیم سختی برای طلاق گرفتیم. ما به عنوان دو نفر که خیلی یکدیگر را دوست دارند و به هم اهمیت می‌دهند، مودبانه می‌خواهیم به حریم خصوصی ما در این زمان که در مرحله جدید زندگی خود حرکت می‌کنیم، احترام بگذارید.»

زمانی که مانگانیلو دو روز بعد رسماً درخواست طلاق داد، دلیل این جدایی را اختلافات آشتی ناپذیر عنوان کرد و تاریخ جدایی زوج را 2 ژوئیه 2023 ذکر کرد. از زمان طلاق آنها، مانگانیلو همچنین رابطه جدیدی با بازیگر کیتلین اوکانر برقرار کرده است. در ماه مارس، منبعی به PEOPLE گفت که این زوج نه تنها «بسیار محبت‌آمیز» بودند، بلکه پس از انتشار عمومی رابطه‌شان در سپتامبر 2023، «فوق العاده با هم خوشحال بودند».

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا