سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیرپیشخوان اروپا

پنج قسمت آخر برنامه “Jeopardy” با اجرای Alex Trebek این هفته پخش می شود.

 

پنج قسمت آخری که الکس تربک به عنوان مجری محبوب برنامه Jeopardy ضبط کرد از دوشنبه پخش می شود.

طبق بیانیه ای از برنامه Jeopardy تهیه کننده تلویزیون Sony Pictures گفت:  به تربک ، که در ماه نوامبر به علت سرطان لوزالمعده فوت کرد ، در آخرین قسمت اجرایش در جمعه به عنوان مردی که 36 سال زندگی و مهارتش را در این مسیر قرار داد مورد تقدیر قرار میگیرد. 

قسمتهای آخر تربک اول قرار بود در هفته کریسمس پخش شود ، اما تهیه کنندگان زمان نمایش را به عقب انداختند و گفتند تعطیلات ممکن است به همراه هرج و مرج بیش از حدی برای بینندگان باشد تا آنها بتوانند وقتشان برای دیدن برنامه را تنظیم کنند.

تربک، مجری برنامه کانادایی-آمریکایی خبر ابتلا سرطانش را در مارس 2019 اعلام کرد اما قبل از اینکه در 80 سالگی از دنیا برود ، قسمت های آخر برنامه را برای سال 21-2020 اجرا کرد.

 “Jeopardy “، پخش قسمت های جدیدش را از 11 ژانویه با میزبان مهمان و برنده مادام العمر 4،370،700 دلار بنام کن جنینگز ادامه می دهد.

در این برنامه از یک مجری دائمی جدید به عنوان جایگزین تربک نام برده نشده است ، اما شرکت های سازنده در حال شرط بندی بر سر جانشین او هستند که جنینگز ، جورج استفانوپولوس ، لوار برتون ، نیل د گراس تایسون و پت ساجاک در میان پیشگامان شرکت می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا