سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Kalp Yarası (زخم قلب) به پایان رسید، خبر خوب برای طرفداران گوکان آلکان که از تمام شدن سریال ناراحت هستند!

سریال Kalp Yarası (زخم قلب) که از ATV پخش می شد در فوریه با قسمت سی و دوم از تلویزیون خداحافظی کرد. این سریال که پخش آن از ماه های تابستان آغاز شد، سریالی بود که اخیرا با توجه به رتبه پایینی که داشت، به پایان رسید. با این حال، پایان سریال برای مخاطب اتفاق غم انگیزی بود.

گوکان آلکان بار دیگر به خاطر شخصیت فریت مورد تحسین قرار گرفت. Tomris Giritlioğlu یکی از استادان این صنعت داستان این سریال را نوشته  که داستان خانواده ای با اصل و نصب در آنتاکیا را روایت می کند. این سریال، با کنجکاوی بسیاری از مردم دنبال شد.

با این حال، به دلیل اینکه  نتوانست امتیازات مورد انتظار را کسب کند، این سریال قبل از پایان فصل تمام شد. در حالی که گوکان آلکان با موفقیت شخصیت فریت را بازی کرد، طرفداران او این سوال برایشان پیش آمد که آیا او پروژه سریال تلویزیونی جدیدی دارد یا خیر.

اگرچه هنوز اطلاعات روشنی در دست نیست، اما طبق ادعاها، الکان مذاکراتش را برای پروژه ای جدید آغاز کرده است!

گفته می شود او در یک سریال تلویزیونی بازی خواهد کرد که قراره در  سپتامبر پخش شود. در صورت حصول توافق، طرفداران گوکان الکان این شانس را خواهند داشت که بدون انتظار طولانی، این بازیگر را در یک سریال جدید ببینند. هنوز اطلاعاتی در مورد شبکه یا همبازی هایش وجود ندارد. اما در صورت توافق، گوکان آلکان در فصل جدید دوباره روی پرده خواهد رفت…

گوکان آلکان و یاغمور تانریسوسین با تمام تیم مقابل و پشت دوربین مبارزه کردند تا با بازیشون موفقیت سریال را تضمین کنند. اما با توجه به کاهش رتبه ها، این کانال تصمیم گرفت به فینال برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا