سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اوا آموری و سرآشپز یان هاک باهم رابطه دارند.

اموری بازیگر 35 ساله روز پنجشنبه در وبلاگش ، “خوشبختی اوا بعد از آن” را، به اشتراک گذاشت که با یک آشپز به نام یان هاک دیدار می کند، وقتی که یک شب برای صرف شام در رستوران او در وست پورت ، کانتیکت رفت و با او ملاقات کرد.

آموری در وبلاگش  دوست پسر جدیدش را توصیف کرد.

اموری، مادر مجرد گفت که آنها “در رستورانش” گپ زدند و “سریع با هم ارتباط برقرار کردند” و گفت که بعد از یک سری مبادله پیام متوجه شد که “او اصلاً از موقعیت من وحشت زده نیست”.

مارس گذشته ، آموری بعد از 9 سال ازدواج ، طلاقش را از کایل مارتینو ، فوتبالیست سابق، نهایی کرد. در آن زمان ، او فرزند سومش را باردار بود.

اموری دختر سوزان ساراندون اذعان کرد که او یک آدم مناسبه که من را درک می کند و با من صبور است اجازه می دهد که واقعاً جلو بروم. “

او نوشت:”طلاق سخت ترین کاری است که من تا الان تجربه کردم، اما احساس می کنم که آن را فراموش کردم با یک چشم انداز کاملاً روشن برای آینده ام ، و یک چشم انداز روشن برای روابطم به طور کلی، از جمله با خانواده ، دوستان ، و حتی در روابط شغلیم رو برو هستم  .

مارتینو ، 39 ساله ، اخیراً اظهار داشت که او و آموری “خوشبخت ترین” کسانی هستند که تا الان بوده اند چون “ما راه خودمان را پیدا کرده ایم.”

او گفت: “بچه های ما الان شخصیت اصلی والدینشان را می بینند که آنها را دوست دارند ، یکدیگر را دوست دارند و از همه مهمتر خودشان را دوست دارند.”

در همین حال ، آموری در وبلاگش گفت که هاک در شادترین وضعیتش است.

او خاطرنشان کرد که آنها علایق مشترک زیادی دارند ، از جمله “غذا خوردن ، عشق رفتن به موزه ، هر دو کتابخوان ، هر دو فرانسوی صحبت می کنند ، او در دبیرستان به صورت رقابتی هاکی بازی کرد و من در یک خانواده هاکی بزرگ شدم.”

هاک در پروفایل LinkedIn خودش به اشتراک گذاشت که او مدرک لیسانس هنر را در ادبیات انگلیسی از کالج کالورادو کسب کرده است. اخیراً ، او به عنوان نانوا در Darien, Conn، و به عنوان سرآشپز در       Don Memo’s در Westport, Conn کار کرد.

آموری در مورد هاک گفت ، “زمانی که او برای اولین بار من را به شام دعوت کرد، احساس کردم بسیار نزدیک به او هستم و با او احساس امنیت میکنم و از بسیاری جهات یک خواستگاری به سبک قدیمی بود.” ، “من خیلی خوشحالم و خیلی سپاسگزارم. احساس می کنم خیلی دوستش دارم. “

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا