سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیری کره ایپیشخوان اروپاسینما و تلویزیون

لی جونگ جه بازیگر سریال Squid Game واکنش شوکه کننده هالیوود را نسبت به بازی خودش فاش کرد.

با توجه به اینکه  سریال کره ای Squid Game در راه شکستن رکوردهای پخش در Netflix است اما لی جونگ جه ستاره  Squid Game در مصاحبه ای با Variety  فاش کرد که در میان موفقیت بزرگ این سریال هنوز  هیچ پیشنهادی به او نشده است.

او در 11 اکتبر در مصاحبه ای گفت: ” هنوز به من هیچ پیشنهاد یا درخواستی داده نشده.” اما ، اگر پیشنهاد مناسبی داده  شود ، خوشحال می شوم که در تولیدات خارج از کشور هم  حضور داشته باشم. می تواند سرگرم کننده باشد. ”

لی در این سریال نقش سئونگ گی هون ، یک پدر جدا شده از همسر با اعتیاد شدید به قمار را بازی می کند. او سپس فرصتی برای رقابت در یک بازی اسرارآمیز پیدا می کند که می تواند بدهی رو به رشد او را تسویه کند.

در طول این تجربه هولناک ، بینندگان مشاهده می کنند که گی هون چگونه تبدیل به  مرد قابل احترام و مهربانی می شود. و این نقش آفرینی  دوست داشتنی به لطف لی است ، که ظاهراً پیش بینی کرده بود که این سریال در خارج از کشورش هم پر طرفدار شود.

او  افزود: ” وقتی برای اولین بار  پروژه Squid Game به من پیشنهاد شد اصلا انتظار چنین موفقیتی را نداشتم.” اما وقتی فیلمنامه را خواندم ، فهمیدم که حاوی عناصریه که می تواند برای همه طنین انداز باشد و در خارج از کره جواب دهد.  ”

بنابراین ، واقعاً حیرت انگیزه  که هالیوود درباره لی صحبتی نمی کند. با این وجود ، لی از هالیوود ناراحت نمی شود-اگرچه به احتمال زیاد این موفقیت  به او کمک می کند که حرفه خوبی در کره جنوبی داشته باشد.

او در مورد موفقیت Squid Game در مورد خودش گفت: “هیچ چیز برای من به عنوان یک بازیگر تغییر نکرده است.” “اما شخصیت گی هون در طول نمایش بسیار تغییر می کند. طیف وسیعی دارد ، که هر بازیگری می خواهد حداقل یکبار در طول زندگی حرفه ایش آن را امتحان کند. این احتمالاً اولین باره  که من چنین کاراکتری را بازی می کنم. ”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا