سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

رابطه اولیویا وایلد با هری استایلز قلب جیسون سودیکیس را شکسته است.

یک منبع به E! News می گوید مبنی بر اینکه جیسون سودیکیس ، که تا اوایل امسال با اولیویا وایلد نامزد بود ، از خبر رابطه او با هری استایلز دلشکسته است.
رابطه عاشقانه جدید اولیویا وایلد با هری استایلز بسیاری از طرفداران را غافلگیر کرده است ، اما جیسون سودیکیس نامزد سابق او واکنش بسیار متفاوتی دارد.

E! News جدایی اولیویا و جیسون را در نوامبر سال 2020 تأیید کرد ، اما اطلاعات متناقضی در مورد مشخصات زمانی که آنها به طور  کامل جدا شدند وجود دارد.

E! News در ابتدا مطلع شد که آنها در اوایل سال 2020 جدا شدند ، با این حال به ما گفته شده است که آنها در ماه نوامبر گذشته از هم جدا شدند.

این زوج سابق یک پسر 6 ساله بنام اوتیس و یک دختر 4 ساله بنام دیزی دارند.

اوایل این ماه ، عکس هایی از اولیویا و هری استالیز خواننده “Watermelon Sugar” که در یک عروسی خصوصی به نظر می رسیدند، رابطه جدید آنها را تأیید کرد.

یکی از نزدیکان به E! News می گوید: “رابطه عاشقانه اولیویا با هری مدتی است که ادامه دارد و قلب جیسون را شکسته است. “او قطعاً سعی می کرد رابطه عاشقانه با هری را تحت کنترل داشته باشد و بسیار مراقب بود.”

اولیویا و جیسون در ماه نوامبر باهم دیده شده بودند ، که باعث شد برخی گمانه زنی کنند که رابطه آنها تمام نشده است.اولیویا،  ، در حال حاضر کارگردانی فیلمی با حضور  هری به نام Don’t Worry Darling انجام میدهد.

در حالی که اولیویا در مورد رابطه جدیدش حرفی نزده است ، از پیوستن هری به گروه بازیگران Don’t Worry Darling صحبت کرد.

اولیویا گفت: “من و آریان فیلیپس ، طراح صحنه و لباس ، وقتی شنیدیم که هری در این فیلم هست خوشحال شدیم ، زیرا می دانستیم که او واقعاً از مد و سبک قدردانی می کند.”

“و اولیویا در دسامبر سال 2020 به Vogue گفت:” این فیلم بسیار زیبا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا