سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
پیشخوان اروپادانستنی و اطلاعات عمومیمجله فرهنگ و هنر

ژاپنی ها برای پایان شیوع ویروس کرونا در مراسم سالانه حمام یخی در معبد توکیو دعا می کنند.

فقط ده نفر در این رویداد سالانه در معبد Teppou-zu Inari شرکت کردند که امسال به دلیل بحران سلامت ، در مقایسه با بیش از صد نفر در اوایل سال 2020 ، مقیاس کوچک تری پیدا کرد. تماشاگران در این مراسم اجازه حضور نداشتند.

بعد از انجام تمرینات گرم کردن و شعار دادن در زیر آسمان صاف و با دمای 5/1 درجه سانتیگراد (18/41 فارنهایت) ، نه شرکت کننده مرد و سه زن به یک حمام پر از آب سرد و بلوک های یخی بزرگ رفتند. شرکت کننده 65 ساله ، شینجی اووی ، که رئیس گروه کشیشان ‘Yayoikai’ معبد است ، بعد از انجام این مراسم گفت: “من دعا کردم که ویروس کرونا هر چه زودتر به پایان برسد.”

ژاپن در تلاش برای مهار افزایش اخیر عفونت های ویروس کرونا است ، در حالی که توکیو روز یکشنبه 1494 مورد جدید را گزارش کرد. دولت در تلاش برای جلوگیری از گسترش وضعیت اضطراری محدود برای توکیو و سه استان همسایه در روز پنجشنبه ، حدود 30٪ از جمعیت این کشور را تحت پوشش قرار داد.

شرکت کننده ای که در این مراسم شینتو شرکت کرده بود ، آب را بیش از حد سرد کرد.

شرکت کننده”47 ساله” گفت:”به طور معمول هر سال شرکت کنندگان بیشتری داریم و این باعث می شود دمای آب کمی گرم شود. اما امسال فقط دوازده نفر بودند ، بنابراین (سرما) اذیت کننده بود.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا