سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

تمدید سریال جنسیت و شهر در HBO Max تأیید شد.

Variety تأیید کرد که جنسیت و شهر ” Sex and the City ” در HBO Max تمدید میشود.

عنوان فصل جدید “And Just Like That …” است و سارا جسیکا پارکر ، سینتیا نیکسون و کریستین دیویس در آن بازی می کنند. کیم کاترال ، بازیگر نقش سامانتا جونز در سریال اصلی ، دیگر بر نمی گردد. پارکر ، نیکسون و دیویس نیز به همراه مایکل پاتریک کینگ تهیه کنندگی اجرایی را بر عهده خواهند داشت.

این تمدید به دنبال داستان کری بردشاو (پارکر) ، شارلوت یورک (دیویس) و میراندا هابز (نیکسون) ساخته می شود زیرا آنها در 50 سالگی به عشق و دوستی می پردازند. این سریال شامل 10 قسمت نیم ساعته است و قرار است از اواخر بهار تولید آن در شهر نیویورک شروع شود.

پارکر ، دیویس و نیکسون همه با یک تیزر کوتاه خبرهای شایعه طولانی در یکشنبه اینستاگرام را به اشتراک گذاشتند. این ویدئو عکسهای شهر نیویورک و صفحه رایانه است که عبارات “و دقیقاً همینطور …” و “داستان ادامه دارد …” همراه با صدای امضای پارکر تایپ می شود.  در پست پارکر عنوان شده است ، “من نمی توانم کمک کنم اما تعجب نکنم … آنها اکنون کجا هستند؟”

“من با این شخصیت ها بزرگ شدم و نمی توانم صبر کنم ببینم داستان آنها در این فصل جدید با صداقت ، پوزخند ، شوخ طبعی و شهری که همیشه آنها را تعریف کرده است ، تکامل یافته است” در بیانیه ای گفت:

“Sex and the City” توسط Darren Star بر اساس کتابی به همین نام ساخته Candace Bushnell در سال 1997 ساخته شده است. سریال اصلی در سال 1998 از طریق شبکه HBO پخش شد و تا سال 2004 در شش فصل پخش شد.

این سریال در دو فیلم “Sex and the City” در سال 2008 و “Sex and the City 2” در سال 2010 ساخته شد. یک پیش درآمد  از این سریال با بازی آنا سوفیا راب ، “خاطرات کری” نیز در سال 2013 در CW پخش شد.

این آخرین مورد از ریبوت های جدید HBO Max است که تمدید “Gossip Girl” و “True Blood” را نیز در کار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا