سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بازیگر “RHONY” مبتلا به COVID-19 شد و تولید متوقف می شود.

 

Page Six متوجه شده است که تولید فیلم “The Real Housewives of New York” یک بار دیگر متوقف شده است زیرا شخصی که در صحنه فیلمبرداری حضور دارد مبتلا به COVID-19 است.

و این بار ، به ما گفته شده است ، فرد مبتلا یکی از بازیگران است. تولید در ماه اکتبر متوقف شد چون آزمایش یکی از عوامل مثبت بود.

حالا به ما گفته شده است که بعد از بیمار شدن یکی از بازیگران، تولید این سریال دوباره با مشکل روبرو شد. ما از اسم آنها مطلع هستیم ، اما آن را فاش نخواهیم کرد زیرا آنها اجازه این کار را به ما نداده اند. با این حال ، به ما گفته شده است که علائم آنها خفیف است.

ما شنیده بودیم که بازیگران و اعضای گروه در حال آماده سازی برای سفر به Upstate New York بودند ، که پایان یک فصل طاقت فرسا از فیلمبرداری را رقم می زد ولی حالا به تعویق افتاده است.

یک منبع نزدیک به تولید به Us گفت ، “این سفر بخاطر پروتکل های ایمنی سختگیرانه شبکه برای بازیگران و پرسنل در طی COVID لغو شد.”

به ما گفته شده است که تولید به دلیل احتیاط زیاد متوقف شده است و یکی از صاحب نظران گفت که این سریال افتخار می کند که “الگوی خوبی” برای جلوگیری از گسترش بیماری است. 

در ماه جولای ، رامونا سینگر از اعضای بازیگر “RHONY” اعلام کرد که آزمایش او مثبت شده است ، در حالی که شانون بیادور و امیلی سیمپسون از ” Real Housewives of Orange County,” ، کایل ریچاردز ، کتی هیلتون و دوریت کمسلی از ” Real Housewives of Beverly Hills” جنیفر آیدین از “Real Housewives of New Jersey” و D’Andra Simmons از “Real Housewives of Dallas” همه ویروس داشته اند.

چندین سریال از جمله “Real Housewives of Atlanta ” و “Real Housewives of Beverly Hills” بعد از  مثبت شدن آزمایش مجبور شدند فیلمبرداری را متوقف کنند. نماینده باروو از اظهار نظر در این باره خودداری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا