سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مگان فاکس می گوید او هنوز با دیدگاه های زن ستیزانه، تبعیض جنسیتی و قضاوتهای یک طرفه سر و کار دارد.

مگان فاکس 34 ساله ، در مصاحبه جدیدی درباره حملاتی که بهش می شود و اینکه او را هرزه خطاب می کنند صحبت کرد. 

او گفت : من در حال حاضر درگیر مسائلی هستم که هنوز دیدگاههای زن ستیزانه، تبعیض جنسیتی و یک طرفه نسبت به من وجود دارد و مردم خیلی خوشحال می شوند که به هر دلیلی من را احمق پوچ و یا هرزه خطاب کنند و این دیوانه کننده است. 

او درباره رابطه با همسر سابقش برایان استین گرین گفت : من دقیقاً 15 سال توی همچین رابطه ای بودم. 

با این حال ، فاکس گفت که تصمیم گرفته تا  اجازه ندهد نظرات دیگران به او ضربه بزند. 

“من می دانم زمانی که دست از ترسیدن بردارم و زندگی را به آغوش بکشم و اونو بپذیرم زندگیم هیجان انگیزتر می شود.”

در سالهای اخیر ، فاکس در مورد تجربیات خود به عنوان زنی که در هالیوود کار می کند صحبت کرده است. سپتامبر گذشته ،  گفت که پس از انتشار  Jennifer’s Body در سال 2009 ، تقریباً به یک نقطه شکست رسیده است.

فاکس به ET گفت: “این فقط یک فیلم نبوده ، هر روز از زندگی من بوده است ، همه زمان ها ، با هر پروژه ای که من روی آن کار کردم و هر تولید کننده ای که با آن کار کرده ام.”

او گفت: “من فکر می کنم که یک تفکیک روانشناختی واقعی داشتم که  می خواستم کاری انجام ندهم.” من نمی خواستم دیده شوم ، نمی خواستم  عکس بگیرم ،در جلد مجله باشم روی فرش قرمز قدم بزنم من نمی خواستم به دلیل ترسی که شاید مورد تمسخر قرار می گرفتم ، یا  بهم تف می کردند ، یا اصلاً کسی سر من فریاد بزند.” بلاخره من از آن لحظات تاریک عبور کردم.”

اما حالا به نظر می رسد که این بازیگر از همیشه شادتر و سرش شلوغ تر است. همزمان با فیلمبرداری فیلم اکشن آینده اش Rogue در بلغارستان ، فاکس اکنون با رپر میشان گان کلی در رابطه است. این دو در ماه ژوئیه ، درست دو ماه پس از اینکه فاکس و گرین 47 ساله ، طلاقشان  را اعلام کردند ،  رابطه عاشقانه خود را تأیید کردند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا