سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

تعریف و تمجید کان اورگانجی اوغلو از همبازیش پینار دنیز در سریال Yargı بسیار متفاوت بود!

سریال Yargı (قضاوت) که یکشنبه شب ها از شبکه دی پخش می شود، قسمت چهلم را پشت سر گذاشت. این سریال با بازی پینار دنیز و کان اورگانجی اوغلو همچنان خوب ادامه دارد و علاقه میلیون ها بیننده همچنان در حال افزایشه..

وضعیت غیرقابل پیش بینی جیلین در سریال Yargı به پینار دنیز فرصت شغلی متفاوتی داد! پینار دنیز، از طرف همبازیش کان اورگانجی اوغلو هم تعریف و تمجید زیادی دریافت می کند.

مصاحبه با پینار دنیز، کان اورگانجی اوغلو و اوغور اصلان لحظات رنگارنگی بود. همین صحنه های غیرقابل پیش بینی باعث افزایش وفاداری مخاطب به سریال می شود.

کان اورگانجی اوغلو از همبازیش پینار دنیز تمجید کرد او گفت: «پینار چنین روحیه‌ای دارد. برخلاف چنین صحنه های زیبایی، او باعث دردسر می شود و همه را وادار می کند بگویند “خوب” و سپس آن را منفجر می کند. هیچ کس نمی تواند او را متوقف کند. چیزی شبیه اینه که “مواظب من باش، من به زودی یک کار واقعاً عجیب انجام خواهم داد.”

پینار دنیز همچنین اظهار داشت که ممکنه سخنان کان اورگانجی اوغلو درست باشد.

پینار دنیز در مورد غیرقابل پیش‌بینی بودن شخصیت جیلین اینجوری  گفت: «فکر می‌کنم مشخصات زنانه متفاوتی نسبت به شخصیت‌های دیگر سریالهای ترکی وجود دارد. من شخصیتم را دوست دارم، او را انسانی مستعد به خطا می دانم. به همین دلیله که بازی جیلین بسیار سرگرم کننده است.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا