سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دیو ماس جدایی از کلر کراولی را تأیید می کند: “این بهترین ترین تصمیم است”.

دیو ماس ستاره “Bachelorette” روز سه شنبه تأیید کرد که او و نامزدش Clare Crawley بعد از پنج ماه نامزدیشان را بهم زدند.

ماس 32 ساله در بیانیه ای که در اینستاگرام منتشر کرد نوشت: “من می خواستم همه چیز در مورد کلر را با شما به اشتراک بگذارم و تصمیم گرفتم راه جداگانه خودم را بروم.” “ما از عشق و حمایتی که از افراد زیادی دریافت کرده ایم قدردانی می کنیم ، اما در حال حاضر این بهترین تصمیم برای هر دوی ماست.”

او گفت :ما به شدت به رهبری با عشق اعتقاد داریم و همیشه نسبت به خودمان وفادار بمانیم – چیزی که خانواده های ما در طول زندگی به ما یاد دادند و فقط امیدواریم که بهترین چیزها برایمان اتفاق بیافتد. ”

تأیید این خبر بعد از گزارش Page Six بزودی اعلام شد. یک منبع درباره جدایی آنها به Us گفت: “یکسری مشکلات بین آنها وجود دارد.” “من نمی دانم علت جدایی چه بوده ، اما کراولی می خواهد که ماس به  ساکرامنتو محل زندگی خانواده کراولی برود اما ماس اینکار را نمیکند. کراولی فوراً بچه می خواهد ولی ماس نمی خواهد. ”

کراولی ، 39 ساله ، فقط چند هفته بعد از شروع فیلمبرداری  “Bachelorette” ، رئالیتی شو ABC با ماس نامزد کرد ، و این سریال مجبور شد ، Tayshia Adams را در اواسط فصل جایگزین کراولی کند چون ماس از او خواستگاری کرد و این زوج زندگی مشترکشان شروع کردند.

کراولی هنوز بیانیه ای در مورد این جدایی منتشر نکرده است ، اما ماس گفت ، “لطفا به حریم خصوصی ما احترام بگذارید چون ما با هم این کار را انجام می دهیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا