سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پیشنهاد ازدواج به تیفانی ترامپ در باغ گل رز

منابع به Page Six گفتند که مایکل بالوس ، میلیونر نیجریه ای قبل از اینکه یک حلقه الماس به تیفانی تقدیم کند ، در باغ گل رز در کاخ سفید از تیفانی ترامپ خواستگاری کرد.

 مایکل بالوس 23 ساله ، آخر هفته بعد از پرواز این زوج از میامی ، جایی که طی چند هفته پیش دیده شده بودند ،از تیفانی 27 ساله خواستگاری  کرد.

مشخص نیست که آیا بالوس از رئیس جمهور ترامپ اجازه گرفته است یا خیر ، اما یک منبع گفت که حضور آنها در کاخ سفید برای این پیشنهاد به معنای “شایسته بودن” او بوده است.

یک منبع کاخ سفید به Page Six گفت: “خانواده خوشحال هستند.”

مادر تیفانی ، همسر دوم رئیس جمهور ، مارلا میپلز ، پیام تبریکش را برای این زوج روز سه شنبه در اینستاگرام منتشر کرد. او نوشت: “بزرگداشت نعمت بی پایان خدا برای عشق … نعمت ها و عشق خدا همیشه راه شما را روشن می کند. خیلی دوستت دارم مادر. “

همانطور که گزارش دادیم ، این زوج بعد از گذراندن اوقاتشان در Setai در South Beach به دنبال ملک در میامی بوده اند.

آنها به بقیه خانواده ترامپ که خانه هایشان را در فلوریدا خریده اند ، خواهند پیوست. ایوانکا ترامپ و همسرش جارد کوشنر قبلاً زمین هایی را در جزیره انحصاری Creek Indian خریداری کرده اند ، در حالی که Donald Trump Jr و دوست دخترش  Kimberly Guilfoyle بدنبال ملک در Palm Beach هستند.

انتظار می رود رئیس جمهور ترامپ و بانوی اول ملانیا ترامپ اوایل روز چهارشنبه قبل از مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهور منتخب به مار-ئه-لاگو بروند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا