سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ایگی آزالیا برای “تمرکز بر روی سایر پروژه های خلاقانه” چند سال از موسیقی فاصله می گیرد.

ایگی آزالیا قصد دارد کمی از موسیقی بگذرد.

روز پنجشنبه ، خواننده رپ 31 ساله اعلام کرد که پس از انتشار سومین آلبوم استودیویی اش ، End of a Era ، “چند سال” از موسیقی فاصله می گیرد تا روی “سایر پروژه های خلاقانه” غیر از موسیقی تمرکز کند.

Photo by: Dennis Van Tine/STAR MAX/IPx 2020 6/11/20 Iggy Azalea confirms she has become a mother. STAR MAX File Photo: 10/17/17 Iggy Azalea at The Third Annual TIDAL X Benefit Concert held at Barclays Center in Brooklyn, New York. (NYC)

او توییت کرد : ” آلبوم “End of an Era ” برای من بسیار خاص است زیرا بعد از اینکه آلبومم را در ماه آینده منتشر کردم ، چند سال طول می کشد تا روی پروژه های خلاقانه دیگر و چیزهای دیگر  تمرکز کنم که بیش از موسیقی به آنها علاقه دارم  و از آنها الهام گرفته ام.””من برای شما  هیجان زده هستم که در آینده ورژنهای مختلف من را می بینید.”

“تغییر انرژی و تمرکز من به آنچه بیشتر از همه برایش احساس هیجان می کنم ، همان چیزی است که برای من مناسب است و امیدوارم از هر پروژه خلاقانه ای که اینجا انجام می دهم حمایت کنید !” “من این آلبوم را خیلی دوست دارم و دلم می خواهد طرفدارانم از این کار با من لذت ببرند. امیدوارم که بسیاری از شماها را در تور ببینم!

بعد از اینکه آزالیا اعلام کرد که  این پروژه مربوط به موسیقی است ، نوازنده با حمایت گسترده ای از طرفداران روبرو شد یکی از توییتها این بود :  ، “من برای هر کاری که انجام دهی بسیار هیجان زده ام زیرا من می دانم که همیشه به آن 150٪ می دهی!”

یکی دیگر از طرفداران گفت که تو  شایسته اکتشاف کردن  و کارهای دیگری هستید که باعث خوشحالی تو می شوند.”

End of a Era سومین آلبوم استودیویی آزالیا خواهد بود که ماه آینده منتشر خواهد شد.  آلبوم های قبلی او  The New Classic در 2014 و In My Defence در سال 2019 بودند. هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای آن مشخص نشده است.

همچنین در ماه آگوست ، آزالیا به عنوان میهمان ویژه تور پیتبول ،  با نام “من احساس خوبی می کنم “، که در کلارکستون ، میشیگان شروع شد و در شهرهای مختلف از جمله لس آنجلس ، آتلانتیک سیتی و نشویل ادامه داشت حضور داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا