سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جیجی حدید بلاخره اسم دخترش با زین مالک را فاش کرد.

چهار ماه بعد از پدر و مادر شدن ، جیجی حدید و زین مالک اسم شیرین دخترشان را به اشتراک گذاشته اند.

انتظار تمام شد!

جیجی با اضافه کردن “مادر khai” به بیوگرافی اینستاگرامش در 21 ژانویه اسم دخترش را فاش کرد.

جیجی سوپرمدل، دقیقاً چهار ماه بعد از اعلام تولد دخترشان ، این خبر را به اشتراک گذاشت. زین در توییتی در 23 سپتامبر نوشت: “دختر ما اینجاست ، سالم و زیبا.” “اینکه بخواهم احساسی را که الان دارم به زبان بیاورم یک کار غیرممکن است.”

او گفت: “عشقی که به این آدم کوچک احساس می کنم بالاتر از درک من است”. “شکرگزار شناختن او هستم ، افتخار میکنم او ماله من است ، و شکرگزار زندگی که با هم خواهیم داشت.”

ساعاتی بعد ، جیجی 25 ساله نوشت: “دختر ما آخر این هفته به زمین ما پیوست و او در حال حاضر دنیای ما را تغییر داده است.” “خیلی عاشقشم”.

طی ماه های گذشته ، جیجی، به هواداران در مورد تجربه مادر بودنش اطلاع رسانی کرد ،در حالی که همه به تعهدشان به حفظ حریم خصوصی پایبند هستند. کمی بعد از تولد khai ، منبعی به E! News گفت  جیجی و زین قصد داشتند در آینده ای نزدیک در مزرعه پنسیلوانیا مادرش یولاندا حدید بمانند.

منبع خودی در آن زمان اظهار داشت: “”. “جیجی بیشترین حریم خصوصی را برای کودکش می خواهد و می خواهد او را در حریم خصوصی تربیت کند.”

جیجی و زین ، که برای اولین بار شایعات رابطه عاشقانه را در سال 2015 برانگیختند ، در اواخر سال 2019 بعد از جدایی در اوایل سال ، دوباره به هم پیوستند. در آوریل سال 2020 ، گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه این زوج در انتظار اولین فرزندشان با هم هستند – که جیجی بعداً در برنامه Tonight Show جیمی فالون این خبر را تأیید کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا