سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اولین مصاحبه الیوت پیج بعد از تغییر جنسیت

الیوت پیج داستان خود را در اولین مصاحبه اش از زمان بیرون آمدن به عنوان تراجنسیت به اشتراک می گذارد.

پیج در طی مکالمه با TIME ، در مورد سفرش صحبت کرد ، از جمله لحظه ای مهم که موهایش را در 9 سالگی کوتاه کرد. “پیج به مجله گفت:” من احساس می کردم پسر هستم. “من می خواستم پسر باشم. از مادرم می پرسیدم که آیا میشه یک روز پسر باشم ؟ 

ماه ها بعد ، او اولین نقشش را در Pit Pony بازی کرد  و مجبور شد موهایش را بزرگ کند.او افزود: “من از 10 سالگی به یک بازیگر حرفه ای تبدیل شدم.” “البته من باید راه خاصی را جستجو می کردم.”

در طول سال ها ، پیج در یک سری فیلم های دیگر از جمله Hard Candy و Juno بازی کرد و برای بازی در فیلم دوم نامزد اسکار شد. پیج گفت: “من هرگز خودم را تشخیص ندادم.” “برای مدت طولانی ، حتی نمی توانستم به عکسی از خودم نگاه کنم.”

اما دسامبر گذشته  ، او احساس آمادگی کرد که واقعیت  را به اشتراک بگذارد ، و در یک پست اینستاگرامی به عنوان تراجنسیتی ظاهر شد و او اعلام کرد که ضمایرش he و they هستند. او به نشریه گفت: “سرانجام توانستم تراجنسیتی بودن را بپذیرم و اجازه دادم کاملاً همان که هستم شوم.”

در زمان ارسال پست ، همانطور که وی به TIME گفت ، او همچنین در تورنتو بود و تازه عمل کرده بود. در حالی که پیج خاطرنشان کرد همه تراجنسیتی نیاز به جراحی نیست- و برای برخی جراحی غیرضروری است -او گفت که  این امکان بهش داده شده  که بلاخره خودش را در آینه ببیند و با خودش احساس راحتی کند: “این زندگی من را کاملا دگرگون کرده است.”

اگرچه پیج انتظار داشت پس از این اطلاعیه اش  از عشق و حمایت برخوردار شود ، اما او همچنین خودش را برای “انبوه نفرت و ترنس هراسی” آماده کرد – و متأسفانه چنین بود. و اما حال و هوای پیج چگونه است؟ او گفت: در آن زمان علاوه بر احساس هیجان و قدردانی عمیق کمی ترس و اضطراب هم داشتم. این تصمیم زندگی من را دگرگون کرد. قرنطینه امسال باعث شد روی چیزهایی هستم فکر کنم چیزهایی که ناخودآگاه از فکر کردن به آنها اجتناب می کردم. سپس این ویژگی را در خودم پیدا کردم و تراجنسیتی بودن خودم را با آغوش باز پذیرفتم. این مسیر قطعا یک سفر پیچیده خواهد بود. ” 

اکنون ، پیج ماموریت دارد تا به افراد دیگر در جامعه تراجنسی ها کمک کند. وی گفت: “امتیاز من به من این امکان را داده است تا منابعی داشته باشم تا بتوانم از پس آنها بربیایم و در جایی که امروز هستم باشم.”

او همچنین درباره ازدواج و سپس طلاقش از اما پورتنر رقصنده 26 ساله گفت : ما همچنان دوستهای صمیمی هم باقی مانده ایم و هیچ مشکلی با هم نداریم. “

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا