سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آیا دیو ماس، کلر کراولی را با Eleonora Srugo فریب داده است؟ چیزی که واقعاً اتفاق افتاده است.

شایعاتی مبنی بر اینکه دیو ماس ممکن است کلر کراولی را با “یک زن مرموز” به نام Eleonora Srugo فریب داده باشد ، این هفته در سراسر اینترنت خبرش پیچیده است.

در حالی که Eleonora Srugo به شدت این خبر را انکار کرده است که او هرگز درگیر رابطه عاشقانه با دیو ماس بازیکن سابق NFL نشده است ، عکسی که در اوایل نوامبر در Cipriani Downtown گرفته شد اولین گمانه زنی های رابطه این دو را بیشتر از رابطه دوستانه ایجاد کرد.

با این حال ، منابع نزدیک به Eleonora Srugo روز جمعه به طور اختصاصی به Page Six گفتند که او فقط ماس 32 ساله را در مکانی در منهتن دیده است و در واقع خودش قرار ملاقات داشت.

ران توروسیان ، نماینده او ، به Us گفت: ” Srugo با یک پسر و گروهی از دوستانش بود که او را در Cipriani می دید و این درست نیست.”

روزنامه نگار او افزود که Srugo، “هرگز با دیو رابطه برقرار نکردند و هرگز با آنها قرار نگذاشتند. او در آنجا با کسی که در آن زمان قرار ملاقات داشت آنجا بود. “

E!News قبلا گزارش داده بود که گردش “به طور قطع به عنوان یک قرار ملاقات به نظر می رسید” و “دیو  خندان و خوشحال به نظر می رسید. آنها می خندیدند و معاشقه می کردند. “

با این حال ، یک منبع به Page Six گفت که Srugo آن شب روی میز دیگری نشسته است و یکی از زنانی نیست که در عکس در کنار ماس دیده شده و به صورت آنلاین پخش می شود. به ما گفته اند زنی که مستقیماً در کنار نامزد سابق کراولی نشسته است ، مدل Brooks Nader است که با بیلی هیر ازدواج کرده است.

در اوایل روز ، پاپاراتزی عکس هایی از ماس ، Brooks Nader و راشل هیلبرت را گرفت که ناهار را در نیویورک سرو کردند و در یک مراسم هوگو باس شرکت می کردند. به نظر می رسد آنها برای نوشیدنی به Cipriani Downtown رفته اند ، جایی که ماس به طور تصادفی به Srugo برخورد کرد.

یک منبع گفت: “شما اگر تقلب کنید به Cipriani نمی روید.” “شما به آنجا می روید تا دیده شوید.”

به ما گفته شده است که ماس و Srugo فقط یک سلام سریع و خداحافظی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا