سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پرنس آلبرت برای مصاحبه مگان مارکل و پرنس هری نظر میدهد.

تنها چند هفته بعد از پخش مصاحبه شاهزاده هری و مگان مارکل با اپرا وینفری ، شاهزاده آلبرت دوم موناکو نظراتش را در مورد همه چیز به اشتراک گذاشت.

اعلیحضرت در طی مصاحبه ای در 25 مارس با اخبار جهانی بی بی سی واکنش نشان دادند. او به خبرنگار گفت: “قرار گرفتن در جایگاه کسی بسیار دشوار است.” “من می توانم فشارهایی که آنها تحمل کردند را درک کنم، اما فکر می کنم این نوع نارضایتی عمومی و این نوع مکالمات باید در جمع صمیمی خانواده انجام شود و واقعاً لازم نیست آن را در حوزه عمومی نمایش داد.
بنابراین ، این موضوع کمی من را آزار داد. فکر می کنم این فرصت مناسبی نبود که بتوان این نوع بحث ها را انجام داد. “

هنگامی که از او سوال شد توصیه ای به دوک ساسکس دارد ، پسر شاهزاده خانم گریس فقید (خواهر کلی) و شاهزاده رنیر سوم اظهار داشت که بهترین آرزوها را برای او دارد. او ادامه داد: “اما دنیای پیچیده ایی است امیدوارم بتواند قضاوت و خرد لازم را برای انتخاب صحیح داشته باشد.”

همانطور که طرفداران سلطنتی ممکن است به یاد بیاورند ، در جریان مصاحبه 7 مارس ، هری و مگان ، که دیگر اعضای خانواده سلطنتی نیستند ، در مورد تصمیمشان برای کناره گیری بحث کردند و  موسسه را به “دروغگویی همیشگی ” در مورد آنها متهم کردند.، دوشس ساسکس زمانی را به یاد آورد که “دیگر نمی خواست زنده بماند”.

او گفت: “من به موسسه مراجعه کردم و گفتم که برای اینکه به جایی برای درمان بروم به کمک نیاز دارم.” “من گفتم که ،” من قبلاً هرگز چنین احساسی نداشته ام و باید جایی بروم. ” و به من گفتند که نمی توانم ، برای موسسه خوب نیست. “

علاوه بر این ، مگان ،که در انتظار یک دختر بچه است ، مکالمه هایی که ادعا می شود با هری در حالی که او پسرش ارچی هریسون باردار بود را به اشتراک گذاشت.

او گفت: “در آن ماههایی که من باردار بودم ، گفته بودند  به پسرش امنیت داده نمی شود ، به او لقبی داده نمی شود “و همچنین نگرانی ها و گفتگو در مورد اینکه پوست او هنگام تولد تا چه حد ممکن است تیره باشد. “

اپرا گفت که هری بعداً به ملکه الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ گفت که در این بحث های ادعا شده دخیل نبودند.

بعلاوه ، هری فاش کرد که در کنار برادرش ، پرنس ویلیام ، و پدرش پرنس چارلز کجا ایستاده است. در حالی که او به صراحت اظهار داشت که به اعضای خانواده اش علاقه دارد ،هری همچنین گفت که او و دوک کمبریج در حال حاضر در “مسیرهای مختلف” قرار دارند و از نظر رابطه با شاهزاده ولز “کارهای زیادی برای انجام وجود دارد”.

بعد از پخش مصاحبه ، کاخ باکینگهام بیانیه ای از طرف ملکه منتشر کرد. در بیانیه ای که در 9 مارس منتشر شد ، آمده است: “تمام خانواده از دانستن میزان چالش چند ساله اخیر هری و مگان ناراحت هستند.” “موضوعات مطرح شده ، به ویژه در مورد نژاد ، نگران کننده است. گرچه برخی از خاطرات ممکن است متفاوت باشد ، اما آنها بسیار جدی گرفته می شوند و توسط خانواده به طور خصوصی برطرف خواهد شد. هری ، مگان و آرچی همیشه اعضای خانواده بسیار دوست داشتنی خواهند بود.”

ویلیام همچنین قصدش را برای صحبت با هری هنگام بازدید از مدرسه ای در لندن در اوایل ماه جاری ابراز داشت. و وقتی از او سوال شد که آیا خانواده سلطنتی یک “خانواده نژادپرست” است ، او گفت: “ما  خانواده نژادپرستی نیستیم.”

در CBS  ، گیل کینگ گزارش داد که هری از آن زمان با پدر و برادرش صحبت کرده است. اگرچه ، او گفت “آن گفتگوها مثمر ثمر نبودند”.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا