سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پریانکا چوپرا درباره اولین ملاقاتش با همسرش نیک جوناس صحبت می کند.

پریانکا چوپرا اخیراً درمورد وقت گذرانی در قرنطینه با همسرش نیک جوناس صحبت کرد ، که آنها در مورد تمایلشان برای ایجاد خانواده با هم صحبت کردند.

با  برگشت شوهرش به خانه در لس آنجلس  چوپرا الان  در لندن در حال فیلمبرداری سریال آمازون Citadel است ،او خاطرات خواستگاری را یادآوری کرد ، که با معرفی جسورانه جوناس در توییتر آغاز شد و هنگامی که آنها شخصاً همدیگر را  ملاقات کردند ،  سال بعد جسورانه دیگری دنبال شد. 

ستاره هندی 38 ساله در مصاحبه با People درباره اولین برداشت خود از این نوازنده گفت: “در واقع از جسارت او شوکه شدم.”

او دست من را گرفت ، من گفتم “چه اتفاقی  داره می افتد؟” چوپرا در مورد اولین ملاقات خود با ستاره برادران جوناس در مراسم پس از مهمانی اسکار Vanity Fair در سال 2017 گفت:”و این جذاب ترین چیز در مورد نیک بود و هنوز هم برای من وجود دارد.”

وی ادامه داد: “اما من خیلی درگیر شدم. خواستگاری ما مدت کوتاهی  طول کشید  او اعتماد کردم. من کسی هستم که دوست دارم احساساتم را  کنترل کنم، اما او تنها کسی است که احساس نمی کنم با آن این کار را کنم. من احساس محافظت ، آرامش می کنم.

این زوج در واقع اولین ارتباط خود را با یکدیگر یک سال قبل از مهمانی اسکار داشتند. و جوناس یک بار دیگر “اعتماد به نفس” و “جسارت” خود را نشان داد هنگامی که از طریق توییتر با او تماس گرفت و به او پیشنهاد کرد که  بیرون بروند.

ماهها بعد می گذرد که آنها اولین جلسه حضوری را در مهمانی اسکار برگزار می کنند. در یک لحظه از برخورد ، جوناس روی یک زانو نشست و گفت: ‘تو واقعی هستی. شما تو زندگی من کجا بوده اید؟ “

چوپرا تلفن خود را به او داد و هر دو به زودی رابطه پیامکی خودشان آغاز کردند که جوناس در مصاحبه با Vogue توصیف کرد “دوستانه با نگاهی به معاشقه”.

همه چیز از آنجا شروع شد. جوناس 18 جولای 2018 ، یعنی کمتر از دو ماه از شروع رابطه ، از چوپرا خواستگاری کرد. آنها سپس نامزدی خود را با مراسم سنتی روکا در بمبئی در ماه بعد در حضور اعضای هر دو خانواده رسمی کردند.

آنها در تاریخ 1 دسامبر 2018 در کاخ اومید بهوان در جودپور هند در مراسم سنتی هندو و مسیحی ازدواج کردند.

در ماه های گذشته ، این زوج در مورد تمایلشون  برای گسترش خانواده و بچه دار شدن  صحبت کرده اند.

چوپرا به تازگی به ساندی تایمز گفت ، من تا آنجا که می توانم بچه می خواهم ، قبل از اینکه توضیح دهد که او آنقدرها را نمی خواهد که بتواند “تیم کریکت” خود را که 11 بازیکن دارد ، ایجاد کند.

پریانکا در طول ماه های گذشته خیلی دوست داشت که با همسرش وقت  بگذراند ، زیرا آنها معمولاً به کار خود شون مشغول هستند.

“این عالی است زیرا ما هنوز همدیگر را دوست داریم. این بسیار مهم است. “پریانکا در مورد اوقات مشترک در قرنطینه با استیون کولبرت به برنامه The Late Show Show صحبت کرد.

“ما هر دو حرفه انفرادی داشتیم که فکر نمی کردم شش ماه کامل در کنار هم باشیم  ، بنابراین این واقعا یک برکت است. من واقعاً خوشحال شدم که می توانم آن زمان را با هم داشته باشیم. ‘

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا