سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبارپیشخوان اروپا

بخش های داخلی National Mall به دلیل COVID-19 بسته شد.

 

خدمات پارک ملی (NPS) اعلام کرد که تمام بخشهای داخلی مرکز خرید ملی ، از جمله بنای تاریخی واشنگتن ، به دلیل اقدامات احتیاطی COVID-19 بسته شده اند.

در تلاش برای مبارزه با شیوع بیشتر ویروس کرونا ، بنای تاریخی واشنگتن که از 11 ژانویه به دلیل نگرانی های امنیتی در مراسم افتتاح بسته شده است ، فعلاً بسته خواهد ماند. قرار بود این تعطیلی در 24 ژانویه پایان یابد.

بنای تاریخی واشنگتن قبلاً در ماه دسامبر بعد از مثبت شدن آزمایش COVID-19 وزیر امور خارجه دیوید برنهاردت ، که به گشت و گذار در این بنای تاریخی پرداخت ، موقتاً بسته شد.

علاوه بر بنای تاریخی واشنگتن ، سایر مکانها و جاذبه های دیدنی که به عنوان بخشی از پارک ملی و یادبود ملی هستند ، از جمله بنای تاریخی ملی برابری زنان بلمونت-پل ، سایت تاریخی ملی تئاتر فورد و تور برج قدیمی اداره پست به طور موقت تعطیل می شوند.

NPS در بیانیه ای گفت: “سلامتی و ایمنی بازدید کنندگان ، کارمندان ، داوطلبان و شرکای ما در National Mall و Memorial Park ها اولویت اول ماست.”

تمام بناها و حاهای تاریخی که کاملاً در فضای باز هستند در این زمان باز خواهند ماند.

پلیس پارک ایالات متحده به گشت زنی در مناطق ادامه خواهد داد و سرویس بهداشتی عمومی همچنان در دسترس خواهد بود.

NPS گفت: “شرایط بهداشت عمومی در منطقه واشنگتن دی سی ، و همچنین وضعیت باز شدن سایر جاذبه های بازدید کننده در نزدیکی را کنترل خواهد کرد ، و بنای تاریخی واشنگتن و سایر امکانات پارک سرپوشیده را به محض تشخیص اینکه انجام این کار ایمن و بی خطر باشد ، دوباره بازگشایی می کند. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا