سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جود لا اوقات خوبی را با کودک تازه متولد شده اش در لندن سپری کرد.

او برای ششمین بار پدر شده است.

جود لا روز پنجشنبه در حالی که به همراه همسرش فیلیپا کوآن و نوزادش ، در هایگیت ، شمال لندن قدم میزد دیده شد. لاو ، 47 ساله ، نوزادش را به سینه اش بسته بود و به او لبخند میزد.  

جود لا، ستاره “Young Pope ” و کوآن در ماه مه سال 2019 در لندن ازدواج کردند. لا در سپتامبر فاش کرد که آنها هنگام حضور در “The Tonight Show”  جیمی فالون، از اولین فرزندشان استقبال کردند . آنها نام یا جنسیت کودک را فاش نکرده اند ، اگرچه به نظر می رسد نوزاد در عکس کلاه صورتی رنگ به سر دارد.

جود لا گفت که “واقعاً فوق العاده است  که او در قرنطینه دوباره پدر شد. “ما احساس خوشبختی می کنیم که در دورانی بودیم که به عنوان یک خانواده می توانستیم از باهم بودن لذت ببریم و هر روز لذت ببریم.”

این نوزاد به دیگر فرزندان جود لا بنامهای رافورتی 23 ساله ، آیریس 19 ساله و رودی 17 ساله جود لا با همسر سابقش سدی فراست می پیوندد. سوفیا 10 ساله با مدل سامانتا بورک ؛ و آدا 5 ساله از کاترین هاردینگ خواننده و ترانه سرا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا