سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ناتالی پورتمن می گوید او باردار نیست و با چنین نظراتی درباره بدنش کاملاً خونسرد نیست

ناتالی پورتمن روز پنجشنبه ، 4 فوریه ، در گزارش خبری page six متوجه شایعاتی درباره خودش شد  که شامل عکسهای پاپاراتزی از خودش در سیدنی سر ست فیلمبرداری Thor: Love and Thunder بود. 

 

پورتمن ، 39 ساله ، جمعه 5 فوریه در استوری اینستاگرام نوشت: “سلام ، من اصلا حامله نیستم …” … اما ظاهرا هنوز هم در سال 2021 اشکالی ندارد  که هرکسی  هروقت خواست راجع به بدن یک زن حدس بزند و اظهار نظر کند . درسته ؟؟

این بازیگر که پسرش آلف 9 ساله و دختر آمالیا 3 ساله را با همسر بنجامین میلیپید مشترک دارد ، طی چند سال گذشته بعضاً شایعات بارداری در مطبوعات بوده است. 

و یک بازیگر دیگر  از فرصتی مناسب برای ارائه برخی آموزش های بهداشتی استفاده کرد. در سال 2018 ، مونیکا پاتر ،، مادر 46 ساله 3 فرزند در آن زمان ، عکسی از خودش را نشان داد که شکم برجسته ای داشت ، و به طور رمزی می گوید: “من چیزی برای به اشتراک گذاشتن دارم”.

اما طرفداران پیام تبریک خود را ارسال کردند و پست او را  به عنوان اعلامیه بارداری برداشت کردند. با این حال ، این بازیگر در یک ویدیوی YouTube توضیح داد که باردار نیست، بلکه از کولیت رنج می برد.

پاتر گفت: “من متوجه نفخ شکمم شدم و فکر کردم که باید این را به اشتراک بگذارم کنم.” “بنابراین از همه شما به خاطر آرزوهای خوبتان تشکر می کنم و من از همه شما می خواهم ، به خصوص که ابتدای سال است ، بروید و خودتان را چکاپ کنید.”

او  افزود: “این چیزی است که ما به عنوان زن درباره آن صحبت نمی کنیم … پر زرق و برق نیست اما ضروریه .”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا