سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

تیلور سویفت ورژن جدید آلبوم FEARLESS را با 6 آهنگ اضافی منتشر می کند.

 

تیلور سویفت روز پنجشنبه ، 11 فوریه خبر غافلگیرکننده ای داد. در طی حضور مجازی در Good Morning America ، برنده گرمی فاش کرد که ورژن جدید   به نام “Love Story” را در نیمه شب منتشر می کند!

همانطور که طرفداران ممکن است به یاد بیاورند ، سوئیفت که سالها در جنگ با مسترهای آلبومش بوده است – اولین بار در دسامبر یک کلیپ از نسخه ضبط شده “Love Story” خود را ارائه داد. این خواننده 31 ساله در واقع آهنگ به روز شده را در تبلیغات Ryan Reynolds برای Match برای اولین بار ارائه داد.

اما این تمام نیست! سوئیفت همچنین فاش کرد که او ضبط مجدد آلبوم 2008 Fearless خودش را به پایان رسانده است و “به زودی” آن را با شش آهنگ دیگر منتشر می کند!

او در اینستاگرام خود نوشت: “من از اینکه به شما می گویم نسخه جدید من از Fearless (نسخه تیلور)  تمام شده و به زودی با شما خواهد بود خوشحالم.” “این البوم شامل  26 آهنگ از جمله 6 آهنگ اضافه هست. Love Story (نسخه تیلور) امشب پخش خواهد شد.”

 این چند ماه سر سوئیفت شلوغ بود ، که – علاوه بر ضبط مجدد اولین آهنگهای خودش – دو آلبوم را در میان قرنطینه منتشر کرد. این خواننده برای اولین بار در ژوئیه هنگامی که فولکلور را منتشر کرد، طرفداران را غافلگیر کرد و بلافاصله در بالای جدول قرار گرفت. پس از آن ، وقتی سوئیفت در دسامبر آلبوم جدید evermore معرفی کرد ، قطعاً طرفداران آن آماده نبودند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا