سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

لیلی جیمز بعد از به بار آوردن با رسوایی دومینیک وست ، با مایکل شومن رابطه دارد.

لیلی جیمز بازیگر سینما از دومنیک وست جدا شد ، زیرا اخیراً دیده می شود که با مایکل شومن از گروه موسیقی Queens of the Stone Age در رابطه است.

آنها آخر هفته در همان  هتل سافولک انگلستان اقامت داشتند. بلافاصله بعد از خبر جنجالی آنها ، جیمز ، 31 ساله ،به سر ست فیلمبرداری فیلم آینده “What’s Love Got To Do With It”رفته است.

علاوه بر Queens of the Stone Age ، نوازنده موسیقی باس ، شومن ، 35 ساله ، همچنین عضو گروه Mini Mansions نیز است.

جیمز بازیگر “Downton Abbey” در ماه اکتبر گذشته در حال بوسیدن وست ، 50 ساله دیده شد ، در حالی که وست ستاره “The Affair” با کاترین فیتز جرالد ازدواج کرده ، و هنوز هم با او هست ، که سه فرزند از چهار فرزندش را با کاترین دارد.

جیمز و وست ، که در مینی سریال BBC The One “The Pursuit of Love همبازی هستند در زمان سرو ناهار هنگام فیلمبرداری در رم ،  از وست درحالی که جیمز را می بوسید و موهایش را نوازش می کرد توسط نشریه Daily Mail  عکسبرداری شد.

کمی بعد ، وست و همسرش فیتز جرالد ، 49 ساله ،در حالی که دست یکدیگر را گرفته بودند و در حال بوسیدن هم بودند ، بیرون از خانه خود در ویلتشایر عکس گرفتند و به خبرنگاران گفتند: “من فقط می خواهم بگویم ازدواج ما قوی است و ما هنوز با هم هستیم.”

جیمز و دوست پسر طولانی مدتش ، مت اسمیت ، بازیگر در سال 2019 از هم جدا شدند. در آگوست سال 2020 ، او در حالی که دست در دست کریس ایوانز بود دیده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا