سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

آماندا کلوتس 7 ماه پس از مرگ شوهرش واکسن COVID-19 را می زند و از خودش در برابر منتقدان دفاع می کند

میزبان گفتگو و ستاره تناسب اندام ، آماندا کلوتس ، بیش از هفت ماه پس از از دست دادن همسرش به دلیل این  ویروس کشنده ، اولین واکسن ویروس کرونا را زد و در میان اتهامات خارج از نوبت برای زدن واکسن ، از خودش دفاع کرده است.

نیک کوردرو ، بازیگر برادوی ، پدر پسر 20 ماهه اش الویس ، در ماه ژوئیه گذشته در 41 سالگی در اثر عوارض COVID-19 در مرکز پزشکی لس آنجلس  پس از سه ماه بستری درگذشت. کلوتس ، همسر او  روز جمعه 19 فوریه واکسن کرونا را زد. 

 او در اینستاگرام در کپشن عکسی از خودش که در ماشین نشسته و واکسن می زند نوشت: “من تازه واکسن کرونا را زدم”من به یه پایگاهی رفتم و در ماشینم منتظر ماندم تا تمام نوبتی ها به پایان برسد به امید اینکه واکسن اضافی داشته باشند. من کاملا آماده بودم که برگردم ، اما آنها گفتند امشب به اندازه کافی برای همه افراد منتظر  واکسن است.”

او ادامه داد: “من نمی توانم به شما بگویم که چقدر احساساتی شدم و الان هم هستم. با سپاس از گارد ملی که امروز از ساعت 5:30 به طور داوطلبانه در اینجا بود. از زمانی که نیک  به علت این بیماری فوت کرده و من یک مادر تنها شدم  وحشت کرده ام و حالا یک قدم به ایمنی نزدیک شده ام. “

در لس آنجلس ، در حال حاضر فقط کادر درمان و افراد بالای 65 سال واجد شرایط دریافت واکسن هستند. با این حال ، طی چند ماه گذشته ، تعداد زیادی از افراد در سراسر ایالات متحده که شرایط رسمی واجد شرایط بودن را ندارند واکسن زده اند. 

پست کلوتس با ستایش بسیاری روبرو شد ، از جمله اشلی پارک بازیگر امیلی در پاریس که او را “الگو ، مادری باورنکردنی و شهروندی سخت کوش” ​​خواند. اما عکس او در ابتدا  کپشن نداشت و توضیحی درباره چگونگی دریافت واکسن نداده بود و بعداً پس از انتقادات ، توضیحات را اضافه کرد. بسیاری از مردم سوال کردند که او که یک جوان سالم 38 ساله است چگونه واکسن زده   و برخی او را به داشتن “امتیاز سلبریتی” متهم کردند.

او  پاسخ داد ، “لطفاً برای من توضیح دهید که چجوری من به  مکانی 45 دقیقه دورتر  از خانه ام رانندگی کردم ؛ در ماشین  با پسرم که باید در رختخواب باشد منتظر ماندم   تا تمام نوبتی های  روز تمام شود و بعد از آنها سوال کنم واکسن های اضافی دارید ؟؟ امتیاز سلبریتی اینجوریه ؟ 

کلوتس همچنین یک استوری اینستاگرام منتشر کرد و با قاطعیت و احساسی گفت: “من می دانستم که ممکن است من را برگردانند ، اما من رانندگی کردم و به امید اینکه در پایان روز ، آنها ممکن است واکسن اضافی داشته باشند منتظر ماندم “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا