سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیون

Godfather of Harlem: فصل دوم سریال درام در ماه آوریل در EPIX پخش می شود.

فصل دوم Godfather of Harlem بالاخره تاریخ اکرانش مشخص شد و EPIX تریلری را منتشر کرده است. این مجموعه درام زندگی بامپی جانسون (فارست ویتاکر) را دنبال می کند چون او بعد از بازگشت به هارلم بعد از بیشتر از یک دهه زندانی بودن ، با خانواده های جنایتکار نیویورک می جنگد.

EPIX در بیانیه مطبوعاتی اطلاعات بیشتری در مورد بازگشت Godfather of Harlem ارائه داد.

“Godfather of Harlem در فصل 2 متوجه می شود که جانسون در حال مبارزه با خانواده های جنایتکار نیویورک برای کنترل سودآور و آدم کش” اتصال فرانسه “است ، خط لوله هروئین که از مارسی به بندر نیویورک منتهی می شود. با یک سندیکا توزیع که شامل رسای جرایم سیاه پوست از دیگر شهرهای بزرگ ایالات متحده است ،

طرح جاه طلبانه او نه تنها ایتالیایی ها ، بلکه همسرش میم ، دخترش الیز ، رقیب آدام کلیتون پاول ، دادستان رابرت مورگنتاو و حتی شخص مالکوم با چالش روبرو خواهد شد. بار دیگر ، Godfather of Harlem ، برخورد با دنیای جنایتکار و حقوق شهروندی را در سال پر رنگ و پر فراز و نشیب 1964 بررسی می کند.

علاوه بر برنده اسکار فارست ویتاکر (آخرین پادشاه اسکاتلند) به عنوان ستاره و تهیه کننده اجرایی ، در فصل 2 شاهد بازگشت اعضای بازیگران وینسنت دو اونفریو (قانون و نظم: قصد مجرمانه ، جسارت) ، ایلفنش هادرا (او باید آن را داشته باشد)  ، ، Giancarlo Esposito (Breaking Bad ، The Mandalorian) ، لوسی فرای (Bright ، آکادمی خون آشام) ، Rafi Gavron (یک ستاره متولد شده است) و Antoinette Crowe-Legacy است.

بازیگرانی همچون اریک لاری هاروی (لوک کیج) و دمی سینگلتون (شاه ریچارد) به طور پیوسته در سریال ها حضور دارند. “

 Godfather of Harlem در تاریخ 18 آوریل در EPIX پخش میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا