سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

آیا «افرا ساراچ‌ اوغلو» و «مرت رمضان‌ دمیر» با هم ازدواج می‌کنند؟!

اعتراف افرا ساراچ‌ اوغلو پیرامون رابطه عاشقانه با مرت رمضان دمیر

ادعا شده است که که مرت رمضان دمیر بازیگر سریال «چشم چران عمارت» از پارتنر خود در سریال؛ افرا ساراچ اوغلو خواستگاری کرده است و این زوج در حال آماده شدن برای ازدواج هستند.

مدتی است که شایعاتی مبنی بر عشق بین افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر، که به دوستان صمیمی و مشترک نقش های اصلی سریال شاه ماهی (چشم چران عمارت) معروف هستند، شنیده می شود. حتی ادعا شده است که آنها در یک اتاق، در هتلی که تعطیلات (اورلا) را با هم گذرانده بودند، اقامت داشتند. این بار یک ادعای دیگر در مورد افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر پشت صحفات مجله را تکان داد. ظاهرا مرت رمضان دمیر از معشوقش افرا ساراچ اوغلو خواستگاری کرده است و افرا ساراچ اوغلو نیز از این پیشنهاد بسیار خوشحال شده و جواب مثبت داده است!

اونور آکای (خبرنگار) این بار ادعای خود را در مورد افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر مطرح کرد. اونور آکای که به خاطر اخبارش از دنیای مجلات، شناخته می شود، به خبرنگار، بلال اوزجان گفت که بازیگران جوان در حال آماده شدن برای ازدواج هستند. اونور آکای با بیان اینکه اطلاعاتی در این زمینه از منابع موثق دریافت کرده، مدعی شد که این عشق به حدی بوده که این زوج در مدت کوتاهی خود را برای نشستن بر سر سفره عقد آماده می کنند.

گفته می شد، افرا ساراچ اوغلو بازیگری که به رابطه 4 ساله خود با مرت یازیجی اوغلو پایان داد، با همبازی خود مرت رمضان دمیر در سریال «چشم چران عمارت»، رابطه عاشقانه داشته است. افرا ساراچ اوغلو که در هفته های گذشته همراه با دمیر در تعطیلات در ازمیر دیده شده بود به آنتالیا برای عکسبرداری مجله رفت. ویدیوی مرتبط با این مصاحبه را از اینجا ببینید.

ساراچ اوغلو در گفتگو با مجله روزنامه، هنگام بازگشت (در فرودگاه)، صریحاً این اتهامات را رد کرد و گفت:

“«مرت»، دوستی است که بسیار دوسش ذارم و  از ملاقات با او در بیرون لذت می‌برم…ما همینجوری برای تعطیلات با دوستانمان به ازمیر رفته بودیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا