سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دوقلوهای جنیفر لوپز اما و مکس 13 ساله شدند. : ‘بچه های زیبای من نوجوان هستند’.

جنیفر لوپز دوقلوی نوجوان دارد!

روز دوشنبه ،این خواننده ، جشن تولد 13 سالگی دوقلوهایش بنامهای Emme Maribel و Maximilian “Max” David را  که از همسر سابقش مارک آنتونی دارد،  با آوردن صبحانه در رختخواب آنها جشن گرفت.

لوپز 51 ساله در اینستاگرامش درباره فرزندانش به اشتراک گذاشت: “نوزادان زیبای من امروز نوجوان هستند !!”.

“اه خدای من!! من باور نمی کنم که 13 سال گذشته است آنها زندگی من را نظم دادند و معنی واقعی زندگی را به من یاد دادند.”. ” من امروز صبح احساسات زیادی دارم … امروز خیلی احساساتی هستم … مغرور و خوشحال و دلشکسته ام… … مادر شما را برای همیشه دوست دارد ..”

Jennifer Lopez Celebrates Twins' 13th Birthday

خواننده “On The Floor” از صبحانه تولد دوقلوها در استوری اینستاگرامش صحبت کرد. لوپز برای فرزندانش مقداری تخم مرغ و بیکن آفتابگردان و همچنین پنکیک و وافل های رنگی آماده کرد.

در اوایل امسال ، لوپز در مورد خانواده اش و چگونگی ارزیابی مجدد اولویت ها در میان شیوع ویروس کرونا به گفتگو با People پرداخت.

او به People گفت که سلامتی خانواده اش “در اولویت قرار دارد که ما به نوعی آنرا برای مدت طولانی امری بدیهی تلقی کردیم.”

او گفت: “ما که نمی توانستیم مادر و پدرم را همانطور که می خواهیم ببینیم ، ما تعطیلات را با هم نمی گذرانیم – چیزهای مختلفی مثل این که شما متوجه می شوید سلامتی مهمترین چیز در زندگی ما است ، بنابراین این یک اولویت بزرگ است”.

لوپز همچنین توضیح داد که از اینکه او و نامزدش الکس رودریگز 45 ساله توانسته اند در میان شیوع ویروس کرونا کار کنند ، شکر گزار بوده است ، اما اعتراف کرد هم آنها و هم دوقلوهایش با برخی از تغییرات دست و پنجه نرم کرده اند.

او گفت: “این برای بچه ها خیلی سخت بود که در مدرسه مجازی تحصیل می کردند. آنها این کار را خیلی خیلی سخت انجام دادند و دلشان برای دوستانشان تنگ شده و کمی افسرده شدند. می دانید ، همه دوست دارند که به زندگی عادی  برگردند”.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا