سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

نیکول کیدمن از بودن در کنار خانواده اش کیت اوربان و دخترانش در گلدن گلوب 2021 لذت می برد

بینندگان گلدن گلوب نگاه نادری به نیکول کیدمن با همسرش کیت اوربان و دو دخترش انداختند. 

در هنگام مونولوگ افتتاحیه میزبانان مشترک تینا فی و ایمی پهلر در آغاز مراسم جوایز سالانه در روز یکشنبه ، 28 فوریه ، آنها در مورد برخی از نامزدها شوخی کردند ، از جمله نیکول ، که برای بهترین بازیگر زن در یک مینی سریال انتخاب شده است . برای  نقش او به عنوان گریس فریزر در The Undoing از HBO.

ایمی با کنایه گفت: “Undoing یک رمز و راز سکسی و نمایشی بود که در آن کت نیکول کیدمن به قتل کلاه گیس خود مشکوک شده است.”

در طول این شوخی ، دوربین نیکول و کیت را بر روی کاناپه با دختران ساندی رز کیدمن اوربان ، 12 ساله و فیت مارگارت کیدمن اوربان ، 10 ساله نشان داد.

نیکول و کیت به خاطر دور نگه داشتن دخترانشان از دید عموم ،مشهور هستند. او  در طی مصاحبه ای با برنامه گفتگوی روزانه ITV Loose Women در اکتبر 2020 ، توضیح داد که چرا این زن و شوهر اجازه نمی دهند دخترانشان  حساب های شخصی  در شبکه های اجتماعی داشته باشند.

نیکول به اشتراک گذاشت: “از آنجا که من خودم خیلی اهل فن نیستم ، بنابراین نظارت بر آن برای من بسیار سخت است – اجازه نمی دهم در اینستاگرام باشند.” “من به آنها اجازه نمی دهم ، شما می دانید ، و من در حال حاضر یک دختر بچه 12 ساله دارم که دوست دارد وارد همه این مسائل شود و من می گویم نه.  ، “من فکر می کنم  بسیاری از والدین همین حرف را می زنند.  درست می گویم؟”

نیکول همچنین مادر ایزابلا “بلا” کیدمن کروز 28 ساله و کانر کروز 26 ساله از ازدواج قبلی اش با تام کروز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا