سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

داگ واکر لیدی گاگا، رایان فیشر در مورد سرقت خشونت آمیز ، به لیدی گاگا می گوید “بچه های شما برگشتند

صبح دوشنبه ، در یک پست احساسی در اینستاگرام ، رایان فیشر ، داگ واکر ، لیدی گاگا در مورد اصابت گلوله در حین آدم ربایی خشن چهارشنبه گذشته صحبت کرد. 

فیشر در زمان سرقت در هالیوود در حال قدم زدن با سه سگ گاگا ، کوجی ، گوستاو و آسیا بود. قبل از اینکه مهاجمان  کوجی و گوستاو  را- که از آن زمان به سلامت پیدا شدند بدزدند به او شلیک کردند. او  از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت. فیلم به دست آمده توسط TMZ از این حادثه نشان می دهد که آسیا پس از تیراندازی به طرف فیشر می آید.

فیشر در پست خود نوشت که “در حالی که ماشین دور شد و خون از من ریخت ، فرشته ای روی زمین افتاد و کنارم خوابید. با نگاه کردن به او ، هرچه ثبت شد که خون جمع شده است ، جیغ های وحشت زده من کمتر شد. در اطراف بدن کوچک او خون من ریخته بود. ، از او برای همه ماجراهای باورنکردنی که با هم بوده ایم تشکر کردم ، عذرخواهی کردم که نتوانسنم از برادرانش دفاع کنم .

فیشر همچنین در مورد بهبودی خود ابراز خوش بینی و قدردانی کرد در مورد حمایتی که از افراد زیادی از جمله گاگا دریافت کرده است.

فیشر نوشت: “من بعداً بیشتر خواهم نوشت ، اما من از همه کسانی که به من محبت داشتند قدردانی می کنم.  من حمایت درمانی شما را احساس کردم! متشکرم ،” فیشر نوشت  خوشحاله که سگهای گاگا پیدا شدند.

فیشر در ادامه از خانواده و دوستانش و همچنین پرسنل بیمارستان تشکر کرد: “شما به معنای واقعی کلمه جان من را نجات دادید”.

فیشر برای گاگا نوشت ، “بچه های شما بازگشتند و خانواده کامل است …! شما در تمام این بحران از من و خانواده ام بسیار حمایت کرده اید. اما با وجود از دست دادن بچه هایت ، شما مثل یک دوست از من  حمایت کردید  تو را دوست دارم و متشکرم. “

روز جمعه ، خانواده فیشر به TMZ گفتند که انتظار دارند او “بهبود کامل” یابد.

این خانواده در بیانیه ای به TMZ گفتند: “رایان در حال حاضر تحت مراقبت های فوق العاده ای در بیمارستان قرار دارد و پزشکان  انتظار دارند که وی بهبود کامل یابد.” “ما از ، پرستاران و پزشکان که بسیار بی وقفه برای مراقبت از رایان تلاش کرده اند تشکر  می کنیم.”

فیشر در پست خود نوشت: “هنوز بسیاری از معالجه ها باید انجام شود  ، اما من چشم به راه آینده و لحظه  بوسه ها و لیسیدن  آسیا ، کوجی و گوستاو هستم. 

این سرقت چهارشنبه گذشته حدود ساعت 9:40 شب رخ داد. کیف پول فیشر را به سرقت نبردند  مظنونان “قصد سرقت سگها را داشتند”.

بولداگ های فرانسوی از محبوب ترین نژاد های سگ هستند و به گفته کارشناسان سگ ، به دلیل کوچک بودنشان سرقتشان آسان است.

روز جمعه ، گاگا با انتشار بیانیه ای فیشر را “قهرمان” خواند و خواستار اطلاعاتی در مورد محل سگ های سرقت شده او شد ، که اندکی بعد توسط زنی که تصور نمی شود با این جنایت ارتباط داشته باشد ، برگردانده شدند. 

در بیانیه ، گاگا گفت ، “من عاشق تو هستم رایان فیشر ، تو زندگی خودت را به خطر انداختی تا برای خانواده ما بجنگی. تو برای همیشه یک قهرمان هستی.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا